Gostynin, dn. 13.11.2018 r.

ZP.271.2.65.2018


OGŁOSZENIE  O  ZAPYTANIU  OFERTOWYM

ZP. 271.2.65.2017

 


        W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:


 

Dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gostynina na rok 2019


  Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 – zestawienie materiałów biurowych.


Termin realizacji zamówienia   od 1.01.2019 do 31.12.2019 r.  


Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 20 listopada 2018 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl , faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.


W przypadku dodatkowych pytań wyjaśnień udzieli Pani Marzena Kaczanowska  tel. (24) 236 07 20.


 

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - pobierz

Załącznik nr 2 – Formularz cenowy pobierz

Załącznik nr 3 – Wzór umowy – pobierz

             Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - pobierz



 


 


 


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-11-13 13:14:57
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-16 11:20:10
  • Liczba odsłon: 253
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 8073730]

przewiń do góry