Gostynin, dnia 22.11.2018 r.


ZP. 271.1.26.2018


Zawiadomienie  o  unieważnieniu  postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.


 
Modernizacja drogi gminnej ul. Kopernika w Gostyninie

 

          Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-11-22 10:48:08
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-22 10:48:08
  • Liczba odsłon: 250
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 8073780]

przewiń do góry