Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 47/A/2010
2. Zakres przedmiotowy wniosku dot. wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie jednego drzewa - gat. brzoza - rosnącego na działce nr 3624/5, położónej w Gostyninie przy ul. Polnej.
3. Znak sprawy K. 7635-41/10
4. Data złożenia 2010-07-19
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku; Siedziba: 09-400 Płock; Adres: Gwardii Ludowej5; REGON: 610317845
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku - zgoda właściciela nieruchomości;
- mapa;
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: 000525872
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 0-24-236-04-42
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Chmiel vel Chmielecka Izabela
Data udostępnienia w BIP: 2010-08-04 09:03:20

[Liczba odsłon: 11512677]

przewiń do góry