W celu otrzymania licencji na wykonywanie transportu drogowego wraz z wnioskiem należy złożyć niżej wymienione dokumenty:

  1. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
  2. oświadczenie członków organu zarządzającego osoby prawnej, osoby zarządzającej spółką jawną lub komandytową, a w przypadku innego przedsiębiorcy - osoby prowadzącej działalność gospodarczej, że spełnia wymogi dobrej reputacji, o którym mowa w art. 5c ust. 1 pkt 1
  3. kserokopię dowodu rejestracyjnego z wpisem TAXI lub zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu przystosowanego do TAXI, a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem pojazdu – prawo dysponowania nim,
  4. kserokopię prawa jazdy,
  5. orzeczenie lekarskie i psychologiczne, potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy.

Opłatę za udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką uiszcza na konto Urzędu Miasta Gostynina 89 1020 3974 0000 5302 0006 6258 lub w kasie Urzędu Miasta, pok. 205 od każdego pojazdu samochodowego w zależności od czasu ważności licencji:

  • od 02 do 15 lat – 200 zł
  • od 16 do 30 lat – 250 zł
  • od 31 do 50 lat – 300 zł

Wniosek o wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-06-16 14:09:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Świderska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-12-11 14:17:47
  • Liczba odsłon: 7302
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12472113]

przewiń do góry