Zobacz podgałęzie
UWAGA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem narzędzi Platformy przetargowej Gminy Miasta Gostynina dostępnej pod adresem https://gostynin.logintrade.net/
16.03.2021 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Pobierz
05.03.2021 - informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Pobierz
05.03.2021 - informacja po otwarciu ofert - Pobierz
Znak sprawy: ZP. 271.1.1.2021
PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W REJONIE UL. BIERZEWICKIEJ
Nr postępowania na Platformie przetargowej Gminy Miasta Gostynina: https://gostynin.logintrade.net/ – Z8/32320
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008440/01 z dnia 2021-02-18 opublikowane na https://ezamowienia.gov.pl/
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008440/01 z dnia 2021-02-18
2021-02-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W REJONIE UL. BIERZEWICKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gostynina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 236 07 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W REJONIE UL. BIERZEWICKIEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac8f0f41-7060-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008440/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18 11:30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003953/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Bierzewickiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gostynin.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gostynin.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta
użytkownika. Posiadanie konta na Platformie oraz składanie ofert w postępowaniach nie wiąże się z
żądnymi kosztami dla Wykonawców. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje podstawowe
wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy (dostępne na stronie
https://gostynin.logintrade.net/ zakładka wymagania techniczne):1) stały dostęp do sieci Internet i
minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 500 KB/s2) obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest - ajax3) włączona obsługa JavaScript4) zainstalowany Acrobat Reader5)
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Burmistrz Miasta Gostynina reprezentujący Gminę Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin
(dane kontaktowe Zamawiającego w części I SWZ)2) administrator wyznaczył Inspektora Danych
Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.umg@gostynin.pl3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku
może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ul.
Bierzewickiej w Gostyninie. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi :1) montaż
separatora lamelowego ESL-ZH 60/600/600 o wydajności nominalnej 60 l/s, wydajności max.
600 l/s z pokrywą i włazem zabezpieczonym przed kradzieżą – 1 kpl.2) montaż osadnika
wirowego EOW-1 60/600 o wydajności nominalnej 60 l/s, wydajności max.600 l/s z pokrywą i
włazem zabezpieczonym przed kradzieżą – 1 kpl.3) budowę odcinka kanalizacji deszczowej z
rur PP SN8 średnica 800 mm łączonych kielichowo z uszczelką profilowaną – długości około 8
m.4) montaż studni z kręgów żelbetowych średnicy 1600 mm – 1 kpl.5) wylot kanalizacji
deszczowej średnicy 800 mm – 1 kpl.6) oczyszczenie cieku odprowadzającego wodę na
długości 30 metrów od wylotu kanalizacji.Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia
należy wykonywać zgodnie z obowiązującym prawem, opracowanym projektem budowlanym,
aktualną wiedzą techniczną, decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 264/2019 z dnia 25.07.2019 r.,
opinią ZUD NR GKU-6630.151.2018 z dnia 07.11.2018 r. oraz wymaganiami Zamawiającego
opisanymi w SWZ, wzorze umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami udzielonymi w toku
postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub
rozbudowie kanalizacji o średnicy minimum 600 mm, o wartości robót min. 80.000,00 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie
dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p,
zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu
elektronicznego wg pkt 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, którego oferta
została najwyżej oceniona, obejmują:1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2) wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi
przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.(numeracja
zgodna z SWZ)6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 (odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7. Jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
2.000,00 (słownie: dwa tysiące 00/100) złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza
łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których
mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują
również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:1)
wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu umowy;2) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w
ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny
niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień
składania ofert warunki określone w Ogłoszeniu o zamówieniu;3) zmiana terminu realizacji
przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności:a) okoliczności
leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi wstrzymania robót przez
Zamawiającego;b) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne
podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę;c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie
(prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów –
fakt ten musi być potwierdzony przez Zamawiającego;d) zmian spowodowanych
nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w
szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne;e) odmiennych (ale
istotnych dla realizacji) od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w
szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów
budowlanych;f) przyczyn niezależnych od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością
zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w dokumentach
zamówienia groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;g)
wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności.4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian
spowodowanych następującymi okolicznościami:a) „siła wyższa” uniemożliwiająca wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, w tym ograniczenia wprowadzone
decyzjami władz publicznych;b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej;c) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjnoorganizacyjno-
prawnymi umowy;d) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części
przedmiotu umowy.2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz
pisemnego aneksu podpisanego przez strony. W przypadku każdej zmiany o której mowa
powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gostynin.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami do pobrania na Platformie przetargowej Zamawiającego
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
- Data udostępnienia w BIP: 2021-02-18 11:58:28
- Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-16 09:17:26
- Liczba odsłon: 2365
- Historia dokumentu: