Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 22.04.2024 r.
ZP.271.2.10.2024
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM NR ZP. 271.2.10.2024
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:
Montaż lamp solarnych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Gostynina
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych na terenie miasta Gostynina – ul. Kolonia (droga wewnętrzna od posesji nr 48 do nr 48D) – 2 szt.
Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 6339/2 w Gostyninie.
Na w/w działkach zlokalizowana jest droga o nawierzchni gruntowej oraz uzbrojenie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 czerwca 2024 r.
- Doświadczenie, zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga aby:
- Wykonawca posiadał doświadczenie przy wykonywaniu tego typu robót tj. roboty budowlanej obejmującej modernizację systemu oświetlenia ulicznego na LED wraz z dostawą opraw lub wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją (montażem) opraw oświetlenia ulicznego LED
Zamawiający przed wyborem oferty może zażądać od Wykonawców przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. doświadczenia
- Sposób obliczania ceny oraz przygotowanie oferty
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt dostawy i montażu urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Zaproponowana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
- Do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanych urządzeń.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 – do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.
- Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Waldemar Banasiak – Wydział ds. Dróg (telefon: 24 236-07-46).
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy + gwarancja
Załącznik nr 4 – Klauzula RODO
Załącznik nr 5 – Załącznik graficzny
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2024-04-22 14:19:29
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-04-22 14:36:02
- Liczba odsłon: 524
- Historia dokumentu: