Gostynin, dnia 22.04.2024 r.

ZP.271.2.10.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM NR ZP. 271.2.10.2024

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:

 

Montaż lamp solarnych oświetlenia ulicznego  na terenie miasta Gostynina

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych na terenie miasta Gostynina – ul. Kolonia (droga wewnętrzna od posesji nr 48 do nr 48D) – 2 szt.

Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 6339/2 w Gostyninie.

Na w/w działkach zlokalizowana jest droga o nawierzchni gruntowej oraz uzbrojenie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 czerwca 2024 r.
  1. Doświadczenie, zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający wymaga aby:

  1. Wykonawca posiadał doświadczenie przy wykonywaniu tego typu robót tj. roboty budowlanej obejmującej modernizację systemu oświetlenia ulicznego na LED wraz z  dostawą opraw lub wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją (montażem) opraw oświetlenia ulicznego LED

Zamawiający przed wyborem oferty może zażądać od Wykonawców przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. doświadczenia

  1. Sposób obliczania ceny oraz przygotowanie oferty
  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt dostawy i montażu urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  2. Zaproponowana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
  3. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanych urządzeń.
  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 – do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.

  1. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Waldemar Banasiak – Wydział ds. Dróg  (telefon: 24 236-07-46).

  1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3 – Wzór umowy + gwarancja 

Załącznik nr 4 – Klauzula RODO

Załącznik nr 5 – Załącznik graficzny

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-04-22 14:19:29
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-04-22 14:36:02
  • Liczba odsłon: 524
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12513255]

przewiń do góry