Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 11.03.2021 r.
ZP.271.2.2.2021
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.2.2021
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Wykonanie koncepcji przebudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w celu dostosowania do wymagań bezpieczeństwa pożarowego i charakterystyki energetycznej.
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) przeprowadzenie wizji w terenie,
2) wykonanie inwentaryzacji szczegółowej budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Gostyninie,
3) wykonanie ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
4) wykonanie koncepcji przebudowy i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów w zakresie wymagań bezpieczeństwa pożarowego oraz wymagań związanych z charakterystyką energetyczną z uwzględnieniem wykonania odnawialnych źródeł energii (panele fotowoltaiczne),
5) wykonanie charakterystyki energetycznej budynku uwzględniającą koncepcję przebudowy,
6) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień w tym uzgodnienie komendanta wojewódzkiego PSP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonanie wszystkich opracowań i złożenie wniosku o uzgodnieniu ekspertyzy przez komendanta wojewódzkiego PSP, – w ciągu 8 miesięcy od podpisania umowy,
Przekazanie uzgodnionej ekspertyzy – w ciągu 10 dni od uzgodnienia przez komendanta wojewódzkiego PSP.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia;
4. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonywania obowiązków inspektora nadzoru autorskiego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
5. Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług dla inwestycji o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega prawo zażądania poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie usług.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 18 marca 2021 r. do godz. 12:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.
7. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).
8. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 5 – Audyt energetyczny budynku
Załącznik nr 6 – Audyt oświetlenia wbudowanego
Załącznik nr 7 – Opinia z zakresu ochrony przeciwpożarowej
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2021-03-11 12:03:12
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-11 12:12:22
- Liczba odsłon: 1542
- Historia dokumentu: