Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 12.11.2024 r.
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Klub Dziecięcy „Uśmiech Malucha” w Gostyninie, w imieniu Gminy Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ DLA KLUBU DZIECIĘCEGO „UŚMIECH MALUCHA” W GOSTYNINIE W ROKU 2025
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
1. Przedmiotem zapytania jest sukcesywna dostawa posiłków (świadczenie usługi cateringowej) dla maksymalnej liczby 30 dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia, które będą przygotowywane z uwzględnieniem zasad żywienia małego dziecka od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci), w cenach jednostkowych brutto określonych w Załączniku nr 1 do zapytania, który stanowić będzie integralną część umowy.
2. Wykonawca ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność prawną i finansową za jakość, przydatność oraz spełnienie wymagań określonych w umowie oraz za spowodowane w trakcie realizacji dostaw, uszkodzenia mienia lub spowodowanie zagrożenia zdrowia lub życia osób w wyniku realizowanych dostaw.
3. W trakcie realizacji przedmiotu zapytania dopuszcza się możliwość zmiany przez Zamawiającego ilości poszczególnych posiłków, nie powodującej powiększenia wartości przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał poprzez oferowane produkty wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. – O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018 r., poz. 1541 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. – O jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, ze zm.). Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP – Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli.
5. Dostarczane posiłki powinny być przygotowane z produktów żywnościowych, które winny odpowiadać Polskim Normom (także wtedy gdy stosowanie Polskich Norm nie jest obowiązkowe) oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Jakość dostarczanych produktów oraz sposób ich dostawy winny być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku (klasy) w szczególności:
-
ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. – O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.);
-
ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. – O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242 ze zm.);
-
rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. – W sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. 2015 poz. 29 .);
-
rozporządzenia WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. – W sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. 2004.139.1);
-
oraz rozporządzenia WE Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. Ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. UE. L. 2004.139.55).
6. Spełniający inne wymagania wskazane we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
7. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Termin wykonania zamówienia
Usługa cateringowa będzie wykonywana w okresie od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
3. Sposób obliczania ceny oferty:
-
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
-
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Kryterium wyboru oferty:
Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
Cena oferty brutto: 60% - C
Czas dostawy: 25% - D
Termin płatności faktury: 15% - T
Oferta będzie oceniana (liczba punktów – P) na podstawie wzoru:
P = C + D + T
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów.
Sposób oceniania ofert:
1) w kryterium cena (C) najwyższą liczbę punktów (maks. 60) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, a każda następna oferta odpowiednio mniej, zgodnie ze wzorem:
Cn:Co x 60 = liczba punktów otrzymanych w kryterium cena, gdzie
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich nieodrzuconych ofert cenowych
Co – cena brutto ocenianej oferty
2) kryterium czasu dostawy (D) – najwyższą liczbę punktów (maks. 25) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy czas dostawy posiłku, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania w danym dniu przez Zamawiającego. Liczba punktów zostanie przyznana na podstawie poniższych zasad:
25 punktów – do 25 minut
15 punktów – od 26 do 45 minut
5 punktów – od 46 do 59 minut
0 punktów – powyżej 60 minut
3) kryterium płatności faktury (T) liczba punktów (maks. 15) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższy termin płatności faktury. Liczba punktów zostanie przyznana na podstawie poniższych zasad:
za 14 dniowy termin płatności faktury – 5 punktów
za 21 dniowy termin płatności faktury – 10 punktów
za 30 dniowy termin płatności faktury – 15 punktów
5. Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego).
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 – do dnia 20.11.2024 r. do godz. 09:00. Termin otwarcia ofert – 20.11.2024 r. godz. 10:00.
– listownie z dopiskiem na kopercie: „Oferta na dostawę posiłków – catering – do Klubu Dziecięcego „Uśmiech Malucha” na adres : Klub Dziecięcy „Uśmiech Malucha”, ul. Wojska Polskiego 23, 09-500 Gostynin,
– osobiście w szczelnie zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na dostawę posiłków – catering – do Klubu Dziecięcego „Uśmiech Malucha” do siedziby Klubu przy ul. Wojska Polskiego 23, 09-500 Gostynin.
7. Wyjaśnienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Kierownik Klubu – Iwona Rzegocka – Gontarek, tel. 885 – 366 – 555.
Formularz ofertowy - POBIERZ PDF
Wzór umowy - POBIERZ PDF
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Magierski Łukasz
- Data udostępnienia w BIP: 2024-11-13 10:48:50
- Informacja zaktualizowana przez: Magierski Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-13 12:57:03
- Liczba odsłon: 166
- Historia dokumentu: