Zobacz podgałęzie
Gostynin, dn. 13.11.2018 r.
ZP.271.2.65.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
ZP. 271.2.65.2017
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gostynina na rok 2019
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 – zestawienie materiałów biurowych.
Termin realizacji zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019 r.
Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 20 listopada 2018 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl , faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
W przypadku dodatkowych pytań wyjaśnień udzieli Pani Marzena Kaczanowska tel. (24) 236 07 20.
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - pobierz
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy – pobierz
Załącznik nr 3 – Wzór umowy – pobierz
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - pobierz
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-13 13:14:57
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-16 11:20:10
- Liczba odsłon: 1900
- Historia dokumentu: