Biuro Obsługi Rady Miejskiej
siedziba: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26 - pokój 212 (I piętro)
tel. 24-236-07-16
Zakres działania wydziału:
1) Prowadzenie obsługi administracyjnej Rady Miejskiej i Młodzieżowej Rady Miejskiej oraz ich komisji.
2) Prowadzenie obsługi organizacyjnej i technicznej Gostynińskiego Komitetu Rewitalizacji.
3) Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów.
4) Współpraca z Biurem Organizacyjnym Burmistrza zakresie przeprowadzenia wyborów do Rady Miejskiej.
5) Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań Rady i jej komisji.
6) Protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań.
7) Przekazywanie protokołów i uchwał Rady Miejskiej Wojewodzie, do Biura Organizacyjnego Burmistrza oraz do Izby Obrachunkowej (dot. uchwały budżetowej i uchwały o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi, uchwał podatkowych) oraz przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego”.
8) Prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej Komisji.
9) Prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków składanych przez radnych i przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
10) Prowadzenie rejestru skarg, podlegających rozpatrzeniu przez Radę Miejską.
11) Realizowanie innych spraw zleconych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12) Prowadzenie archiwum Rady Miejskiej i Rejestru kapituły medalu “Zasłużony dla miasta Gostynina”.
Przy załatwianiu spraw Biuro ds. obsługi Rady Miejskiej używa symbolu “BR”.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-07 12:31:32
- Informacja zaktualizowana przez: Magierski Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-03 12:50:17
- Liczba odsłon: 8630
- Historia dokumentu: