Biuro Obsługi Rady Miejskiej

siedziba: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26  - pokój 212 (I piętro)
tel. 24-236-07-16

 

Zakres działania wydziału:

1) Prowadzenie obsługi administracyjnej Rady Miejskiej i Młodzieżowej Rady Miejskiej oraz ich komisji.

2) Prowadzenie obsługi organizacyjnej i technicznej Gostynińskiego Komitetu Rewitalizacji.

3) Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów.

4) Współpraca z Biurem Organizacyjnym Burmistrza zakresie przeprowadzenia wyborów do Rady Miejskiej.

5) Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań Rady i jej komisji.

6) Protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań.

7) Przekazywanie protokołów i uchwał Rady Miejskiej Wojewodzie, do Biura Organizacyjnego Burmistrza oraz do Izby Obrachunkowej (dot. uchwały budżetowej i uchwały o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi, uchwał podatkowych) oraz przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego”.

8) Prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej Komisji.

9) Prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków składanych przez radnych i przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski.

10) Prowadzenie rejestru skarg, podlegających rozpatrzeniu przez Radę Miejską.

11) Realizowanie innych spraw zleconych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.

12) Prowadzenie archiwum Rady Miejskiej i Rejestru kapituły medalu “Zasłużony dla miasta Gostynina”.

 

Przy załatwianiu spraw Biuro ds. obsługi Rady Miejskiej używa symbolu “BR”.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-06-07 12:31:32
  • Informacja zaktualizowana przez: Magierski Łukasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-03 12:50:17
  • Liczba odsłon: 8630
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12471738]

przewiń do góry