Biuro Rady Miejskiej
siedziba: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26 - pokój nr 212 (I piętro)
tel. 24-236-07-16
Do zakresu pracy należy:
- Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Rady, komisji Rady i radnych, w tym:
- przygotowywanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
- przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami
i stanowiskami pracy, materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, opracowywanie materiałów, w tym sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady - i posiedzeń komisji,
- przekazywanie jednostkom organizacyjnym miasta i komórkom organizacyjnym Urzędu uchwał Rady, interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz rejestru interpelacji, zapytań i wniosków
zgłoszonych przez radnych, - terminowe przekazywanie radnym materiałów będących przedmiotem obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
- prowadzenie spraw dotyczących wyjazdów służbowych i szkoleń radnych,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych oraz naliczaniem diet.
- Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Przewodniczącego Rady;
- Przedkładanie uchwał Rady Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
- Przesyłanie uchwał Rady, stanowiących akty prawa miejscowego, do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego;
- Ogłaszanie uchwał podjętych przez Radę;
- Prowadzenie zbioru uchwał Rady i udostępnianie ich do wglądu;
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów ławników do sądów powszechnych;
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działalności Biura;
- Prowadzenie spraw związanych z nadaniem medalu „Zasłużony dla miasta Gostynina”;
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działalności Biura,
- Załatwianie skarg, wniosków i petycji należących do właściwości Rady,
- Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Gostynińskiego Komitetu Rewitalizacji,
- Realizowanie innych spraw zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-07 12:31:32
- Informacja zaktualizowana przez: Magierski Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-02-18 13:43:06
- Liczba odsłon: 8790
- Historia dokumentu: