Biuro Rady Miejskiej

siedziba: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26  - pokój nr 212 (I piętro)
tel. 24-236-07-16

 

Do zakresu pracy należy:

  1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Rady, komisji Rady i radnych, w tym:
  1. przygotowywanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
  2. przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami
    i stanowiskami pracy, materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, opracowywanie materiałów, w tym sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady
  3. i posiedzeń komisji,
  4. przekazywanie jednostkom organizacyjnym miasta i komórkom organizacyjnym Urzędu uchwał Rady, interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych,
  5. terminowe udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  6. prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz rejestru interpelacji, zapytań i wniosków
    zgłoszonych przez radnych,
  7. terminowe przekazywanie radnym materiałów będących przedmiotem obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
  8. prowadzenie spraw dotyczących wyjazdów służbowych i szkoleń radnych,
  9. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych oraz naliczaniem diet.
  1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Przewodniczącego Rady;
  2. Przedkładanie uchwał Rady Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
  3. Przesyłanie uchwał Rady, stanowiących akty prawa miejscowego, do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego;
  4. Ogłaszanie uchwał podjętych przez Radę;
  5. Prowadzenie zbioru uchwał Rady i udostępnianie ich do wglądu;
  6. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów ławników do sądów powszechnych;
  7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działalności Biura;
  8. Prowadzenie spraw związanych z nadaniem medalu „Zasłużony dla miasta Gostynina”;
  9. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działalności Biura,
  10. Załatwianie skarg, wniosków i petycji należących do właściwości Rady,
  11. Obsługa organizacyjna i kancelaryjna Gostynińskiego Komitetu Rewitalizacji,
  12. Realizowanie innych spraw zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-06-07 12:31:32
  • Informacja zaktualizowana przez: Magierski Łukasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-02-18 13:43:06
  • Liczba odsłon: 8790
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12739630]

przewiń do góry