Gostynin, 13 maja 2025 r.
K.6232.8.2025
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
K.6232.8.2025
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Usługę demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest
z terenu miasta Gostynina
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Gostynina. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji z Programu Priorytetowego "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa mazowieckiego".
Szacunkowa ilość zdemontowanych materiałów azbestowych wynosi ok. 70,13 Mg, do demontażu ok. 7,17 Mg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
Termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawcą musi być firma posiadająca stosowne zezwolenia na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest oraz umowę ze składowiskiem odpadów.
Oferta powinna zawierać koszt usługi, tj. cenę brutto za 1 kg masy odpadów dla obu rodzajów usług.
Do oferty należy załączyć w formie poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii:
1) zezwolenia na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest,
2) pozwolenie zintegrowane składowiska odpadów i pozwolenie na użytkowanie składowiska,
3) umowę Wykonawcy z danym składowiskiem odpadów.
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 wraz z ww. dokumentami, do dnia 21.05.2025 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej na adres: magdalena.dziegielewska@gostynin.pl.
W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli – Magdalena Dzięgielewska – Wydział Spraw Komunalnych, tel. 24 236 07 42.
Załącznik nr 1 - Formularz cenowy
Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula RODO
Załącznik nr 5 – Protokół odbioru - wzór
Załącznik nr 6 – Umowa powierzenia danych
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dzięgielewska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2025-05-13 13:47:11
- Informacja zaktualizowana przez: Dzięgielewska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-13 13:55:49
- Liczba odsłon: 18
- Historia dokumentu: