Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 11.01.2022 r.
ZP.271.2.3.2022
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.3.2022
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Wykonanie ekspertyzy budynku Ratusza Miejskiego w Gostyninie
- Przedmiot zapytania ofertowego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy budynku Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek 1 w Gostyninie.
dane techniczne budynku wynikające z posiadanych dokumentów:
- powierzchnia zabudowy: 216,79 m2
- powierzchnia użytkowa: 273,30 m2
Ratusz przy ul. Rynek 1 w Gostyninie gm. Miasta Gostynina jest wpisany do rejestru zabytków dawnego woj. płockiego pod numerem: 101/452/62W, decyzją z dnia 23 marca 1962 roku oraz jest położony na terenie układu urbanistycznego miasta Gostynina wpisanego do rejestru zabytków dawnego woj. płockiego pod numerem 531, decyzją z dnia 8 września 1980 roku. Wszelkie działania planowane przy bryle, elewacji, jak również we wnętrzu przedmiotowego zabytku wymagają pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków wydanego w formie decyzji administracyjnej.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia;
Sposób obliczania ceny oferty:
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz obiektów zabytkowych.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie opracowań o podobnym charakterze oraz dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 19 stycznia 2022 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).
Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 6 – Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2022-01-11 12:26:27
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-11 12:32:13
- Liczba odsłon: 1880
- Historia dokumentu: