Gostynin, dnia 24.09.2018 r.


ZP. 271.1.22.2018

 

Zawiadomienie  o  unieważnieniu  postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.

 
Modernizacja drogi gminnej ul. Kopernika w Gostyninie
 

          Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-09-24 10:57:35
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-24 10:57:35
  • Liczba odsłon: 1354
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12471668]

przewiń do góry