Gostynin, dnia 29.12.2023 r.

ZP.271.2.12.2023

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR ZP. 271.2.12.2023

           W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:

 

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budynku przy ul. Rynek 16 w Gostyninie

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Zadanie polega na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem pozwoleń dla remontu i niezbędnej przebudowy obejmującej dostosowanie do wymogów obowiązujących warunków technicznych z uwzględnieniem dostępności osób ze szczególnymi potrzebami budynku zlokalizowanego w Gostyninie przy ul. Rynek 16 (działka o numerze ewidencyjnym 2622) na podstawie posiadanej Ekspertyzy technicznej. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 541/1149W decyzją z dnia 22 maja 1975 roku. Budynek znajduje się na obszarze „Zespołu staromiejskiego m. Gostynina” wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 531 decyzją z 8 września 1980 r. Obiekt mieszkalny (zajazd) powstał w latach dwudziestych XIX w., na fundamentach i piwnicach z XVIII w. Jest drugim z dwóch pierwszych murowanych budynków w mieście. Budynek piętrowy, podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, z bramą przejazdową, z dobudowaną niewielką oficyną parterową. Wymaga przeprowadzenia kapitalnego remontu z uwagi na jakość pierwotnie zastosowanych materiałów oraz długi okres eksploatacji.

Realizacja inwestycji będzie dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 23 grudnia 2024 r.
  2. Sposób obliczania ceny oferty:
  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
  3. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Przed złożeniem oferty Wykonawca  jest zobowiązany przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w obecności Zamawiającego i przez niego potwierdzoną.

  1. Doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym posiadają doświadczenie w realizacji usług dla inwestycji o podobnym charakterze tj. opracowali w ciągu ostatnich trzech lat dwie dokumentacje  projektowe wraz z uzgodnieniami dla dwóch obiektów wpisanych do rejestru zabytków.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie opracowań o podobnym charakterze oraz dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 12 stycznia  2024 r. do godz. 12:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.

  1. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).

  1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Załącznik nr 3 – Wzór umowy + gwarancja
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
 

 

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
    • Data dodania: 2023-12-29 11:44:00
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-29 12:04:50
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-12-29 11:36:44
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-29 12:04:50
  • Liczba odsłon: 1109
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12471591]

przewiń do góry