Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 25.01.2018 r.
ZP. 271.2.6.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na realizację:
Dostawy tuszów i tonerów dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1, do dnia 1.02.2018 r. do godz. 11:00 w formie pisemnej (Urząd Miasta Gostynina Wydział Zamówień Publicznych pok. 304, tel. 24 236 07 37), faksem 24 236 07 37 lub na adres e-mail zp@gostynin.pl .
W przypadku dodatkowych pytań, wyjaśnień udzieli – Andrzej Klimuk – Informatyk Miejski tel. (24) 236 07 25.
Warunki dodatkowe:
1. Ceny podane w ofercie mają obejmować koszty dostawy do Zamawiającego.
2. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy i realizuje ją w formie wymiany produktu wadliwego na nowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamówionych produktów w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych.
4. Termin realizacji zamówienia – do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5. Dostarczony przedmioty umowy nie może być wyprodukowany wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu ofertowym.
Załączniki:
Załącznik nr 1 –
Formularz cenowy; formularz w wersji doc.
Załącznik nr 2 – Wzór umowy + załącznik nr 1 do umowy protokół zdawczo-odbiorczy.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-25 11:06:21
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-30 08:14:47
- Liczba odsłon: 2330
- Historia dokumentu: