Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 534932-N-2019 z dnia 2019-04-08 r.
Gmina Miasta Gostynina: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w
kwocie 1.372.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Gmina Miasta
Gostynina, krajowy numer identyfikacyjny 61101543100000, ul. ul. Rynek 26
, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 737,
e-mail zp@gostynin.pl, faks 242 360 712.
Adres strony internetowej (URL): https://umgostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) :
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak https://umgostynin.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie https://umgostynin.bip.org.pl/?tree=4128
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak Inny sposób: forma pisemna
Adres: Urząd Miasta Gostynina ul. Rynek 26 09-500 Gostynin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa
długoterminowego kredytu w kwocie 1.372.000,00 zł na spłatę wcześniej
zaciągniętych kredytów
Numer referencyjny:
ZP.271.1.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi Kredytobiorcy długoterminowego
kredytu w kwocie 1.372.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. a
)Rodzaj waluty: PLN b) Kwota kredytu: 1.372.000,00 zł PLN (słownie: jeden
milion trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące) c) Okres kredytowania: do 16 lat d)
Karencja w spłacie kapitału: do 30 marca 2020 roku e) Spłata kapitału po
upływie karencji w okresach: kwartalnych
II.5) Główny kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
2034-12-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli
Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na
rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U.2018.2187 z póź. zm) lub inny
dokument, z którego wynika takie zezwolenie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w części VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dokumenty podmiotów zagranicznych 1)W związku z art. 26 ust. 6 ustawy, z uwagi na fakt, że Zamawiający nie ma możliwości uzyskania dokumentów dotyczących podmiotów zagranicznych za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (rejestrów publicznych), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) PLN. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas uruchomienia kredytu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje
możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy: w zakresie wykorzystania,
terminów i kwot spłaty kredytu – w zależności od potrzeb.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 1 - – Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 - – Istotne postanowienia umowy;
Załącznik Nr 3 – Wzór oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z postępowania
Z ałącznik nr 5 - Wzór oświadczenia w sprawie przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik Nr 6 - Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia
Załącznik Nr 7 - uchwała nr 38/V/2018 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 28 grudnia 2018 roku Uchwała Budżetowa Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 8 »),
Z ałącznik Nr 8 - uchwała nr Pł.439.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 12 grudnia 2018 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Gostynina projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2019 rok ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2019 »)
Z ałącznik Nr 9 - zarządzenie nr 12/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 25 stycznia 2019 roku zmieniające Uchwałę Budżetową Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Zarządzenia Burmistrza » 2019 »)
Załącznik Nr 10 - uchwała nr 44/VI/2019 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 31 stycznia 2019 roku zmieniającą Uchwałę Budżetową Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 9 »)
Załącznik Nr 11 - zarządzenie nr 15/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 11 lutego 2019 roku zmieniające Uchwałę Budżetową Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Zarządzenia Burmistrza » 2019 »)
Załącznik Nr 12 - zarządzenie nr 24/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 27 lutego 2019 roku zmieniające Uchwałę Budżetową Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Zarządzenia Burmistrza » 2019 »)
Załącznik Nr 13 - uchwała nr 53/VII/2019 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 28 lutego 2019 roku zmieniającą Uchwałę Budżetową Miasta Gostynina na rok 2019 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 9 »)
Załącznik Nr 14 - uchwała nr 39/V/2018 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2035 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 8 »)
Załącznik Nr 15 - uchwała nr Pł.437.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 12 grudnia 2018 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Gostynina projekcie uchwały o Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2019-2035 ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2019 »),
Załącznik Nr 16 - zarządzenie nr 6/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 14 stycznia 2019 roku zmieniające Uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2035 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Zarządzenia Burmistrza » Zarządzenia 201 9 »),
Załącznik Nr 17 - uchwał1 nr 45/VI/2019 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 31 stycznia 2019 roku zmieniającą Uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2035 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 9 »),
Załącznik Nr 18 - uchwała nr 54/VII/2019 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 28 lutego 2019 roku zmieniającą Uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2035 ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 9 »),
Załącznik Nr 19 - uchwała nr Pł.49.2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 17 stycznia 2019 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu (( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2019 »),
Załącznik Nr 20 - uchwała nr Pł.48.2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 17 stycznia 2019 roku w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu budżetu określonego w uchwale budżetowej ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2019 »)
Załącznik Nr 21 - uchwała nr Pł.145.2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Burmistrza Miasta Gostynin sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2016 rok ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2016 »)
Załącznik Nr 22 - uchwałę nr Pł.129.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 kwietnia 2018 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Burmistrza Miasta Gostynin sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2017 rok ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2017 »),
Załącznik Nr 23 - uchwała nr Pł.306.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 września 2018 roku wyrażającą opinię o przedłożonej przez Burmistrza Miasta Gostynina informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2018 roku ( MENU PRZEDMIOTOWE » FINANSE GMINY » Budżet » Budżet na rok 2018 »),
Załącznik Nr 24 - Rada Miejska nie podjęła uchwały o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi Miasta za 2016 rok, tj. na sesji w dniu 13 czerwca 2017 roku za udzieleniem absolutorium głosowało 4 radnych a 10 wstrzymało się od głosu. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2016 roku zostało przyjęte przez Radę Miejską uchwałą nr 300/LIX/2017 z 13 czerwca 2017 roku w sprawie zatwierdzenia sprawozdania wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Gostynina za 2016 rok ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 7 »),
Załącznik Nr 25 - uchwała nr 413/LXXIX/2018 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 21 czerwca 2018 roku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Gostynina absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 8 »),
Załącznik Nr 26 - uchwała nr 55/VII/2019 Rady Miejskiej w Gostyninie z dnia 28 lutego 2019 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów ( MENU PRZEDMIOTOWE » UCHWAŁY ZARZĄDZENIA - PRAWO LOKALNE » Uchwały RM » Uchwały 201 9 »),
Załącznik Nr 27 - uchwała nr Pł.101.2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 21 marca 2019 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Miasto Gostynin, - pobierz
Załącznik Nr 28 - informacja o udzielonych przez Gminę Miasta Gostynina poręczeniach i gwarancjach - pobierz
Załącznik Nr 29 - specyfikacja zobowiązań kredytowych, pożyczkowych i wierzytelności Gminy Miasta Gostynina pobierz
Załącznik Nr 30 - Zaświadczenie o wyborze Burmistrza – POBIERZ
Załącznik Nr 31 - zaświadczenie o powołaniu Skarbnika Gminy – POBIERZ
Załącznik Nr 32 - – zaświadczenia w sprawie nadania NIP;
Z ałącznik Nr 33 - z aświadczenie o numerze identyfikacji REGON ;
Załącznik Nr 34 - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach Gmina Miasta Gostynina - POBIERZ
Załącznik Nr 35 - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek Gmina Miasta Gostynina - POBIERZ
Załącznik Nr 36 - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach Urząd Miasta Gostynina - POBIERZ
Załącznik Nr 37 - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek Urząd Miasta Gostynina - POBIERZ
Sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2016 rok
Załącznik Nr 38 – Rb-27s_2016 – pobierz
Załącznik Nr 39– Rb-28s_2016 – pobierz
Załącznik Nr 40 – Rb-N_2016 – pobierz
Załącznik Nr 41 – Rb-NDS_2016 – pobierz
Załącznik Nr 42 – Rb-Z_2016 – pobierz
Załącznik Nr 43 – Rb-PDP_2016 - pobierz
Sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2017 rok
Załącznik Nr 44 – Rb-27s_2017 – pobierz
Załącznik Nr 45 – Rb-28s_2017 – pobierz
Załącznik Nr 46 – Rb-N_2017 – pobierz
Załącznik Nr 47 – Rb-NDS_2017 – pobierz
Załącznik Nr 48 – Rb-Z_2017 – pobierz
Załącznik Nr 49 – Rb-PDP_2017 – pobierz
Sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2018 rok
Załącznik Nr 50 – Rb-27s_2018 – pobierz
Załącznik Nr 51 – Rb-28s_2018 – pobierz
Załącznik Nr 52 – Rb-N_2018 – pobierz
Załącznik Nr 53 – Rb-NDS_2018 – pobierz
Załącznik Nr 54 – Rb-Z_2018 – pobierz
Załącznik Nr 55 – Rb-PDP_2018 – pobierz
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-04-08 15:04:18
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-10 09:36:11
- Liczba odsłon: 2020
- Historia dokumentu: