Gostynin, 26 czerwca 2025 r.

 K.604.12.2025

OGŁOSZENIE  O  ZAPYTANIU  OFERTOWYM
K.604.12.2025

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:

Usługę likwidacji nielegalnego składowiska wyrobów zawierających azbest położonego przy ul. Władysława Broniewskiego w Gostyninie oraz transportu i utylizacji odpadów z niego wydobytych

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa likwidacji nielegalnego składowiska wyrobów zawierających azbest, odkrytego podczas prowadzonych prac ziemnych przy ul. Władysława Broniewskiego, na działce stanowiącej własność Gminy Miasta Gostynina, oraz utylizacji odpadów z niego wydobytych.

Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 60 Mg.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

Termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Wykonawcą musi być firma posiadająca stosowne zezwolenia na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest oraz umowę ze składowiskiem odpadów.

Oferta powinna zawierać koszt usługi, tj. cenę brutto za 1 kg masy odpadów.

Do oferty należy załączyć w formie poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii:
1) zezwolenia na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest,
2) pozwolenie zintegrowane składowiska odpadów i pozwolenie na użytkowanie składowiska,
3) umowę Wykonawcy z danym składowiskiem odpadów,

4) oświadczenie, że dokonano wizji w terenie, zapoznano się z umiejscowieniem składowiska oraz oceniono rodzaj prac do wykonania.

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 wraz z ww. dokumentami, do dnia 04.07.2025 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej na adres:  magdalena.dziegielewska@gostynin.pl.

W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli – Magdalena Dzięgielewska – Wydział Spraw Komunalnych, tel. 24 236 07 42.

Załącznik nr 1 - Formularz cenowy
Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula RODO

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dzięgielewska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-06-27 14:21:17
  • Informacja zaktualizowana przez: Dzięgielewska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-06-27 14:28:50
  • Liczba odsłon: 26
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 13369345]

przewiń do góry