Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 12.12.2019 r.
ZP. 271.2.18.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 1843) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych – tuszy i tonerów dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przyszłość zaczyna się dziś”
realizowanego przez Szkołę Podstawową nr 1 im. Armii Krajowej, Szkołę Podstawową nr 3 im. Obrońców Westerplatte oraz Szkołę Podstawową nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Podziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Warunki dodatkowe:
1. Ceny podane w ofercie mają obejmować całkowite koszty związane z dostarczeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy i realizuje ją w formie wymiany produktu wadliwego na nowy.
3. Dostarczony przedmiot umowy nie może być wyprodukowany wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do 10 stycznia 2020 r.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI Z AMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 %.
TERMIN MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Ofertę złożoną na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania, należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: zp@gostynin.pl , złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Gostynin, pokój 208, lub przesłać w kopercie opatrzonej dopiskiem „ Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych – tuszy i tonerów dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przyszłość zaczyna się dziś” na adres Zamawiającego: Urząd Miasta, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, do dnia: 20 .12.2019 r. do godz. 10 00 .
INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku pytań dodatkowych informacji i wyjaśnień udzieli Pani Paulina Toruniewska lub Pani Paulina Adamowska – Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, tel. (24) 236 07 23.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik
nr 1–
Formularz oferty
Załącznik nr 2 –
Klauzula informacyjna
Załącznik nr 3–
Wzór umowy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-12 15:26:25
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-13 12:59:36
- Liczba odsłon: 1933
- Historia dokumentu: