Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 27.01.2023 r.
ZP.271.2.2.2022
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.2.2023
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych
przy realizacji inwestycji pod nazwą: „Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie”
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji inwestycji pod ww. nazwą.
Zakres usług inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
- nadzoru technicznego i prawnego na budowie;
- kontroli i weryfikacji dokumentacji oraz robót budowlanych;
- kontroli rozliczeń budowy;
- podejmowania działań ekonomiczno-organizacyjnych oraz decyzji technicznych, związanych z realizacją zamówienia;
Zakres zadań i prac objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Opis inwestycji pn. Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie dostępny jest pod linkiem:
https://gostynin.logintrade.net/zapytania_email,104859,44f8dc7f43bc9191094ac42e738153e4.html
2. Planowany termin realizacji:
Sprawowanie przez Wykonawcę czynności Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od dnia podpisania umowy i trwa do dnia upływu terminu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane dla zadania pn.: Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury. Planowany termin zakończenia robót 8 stycznia 2024, okres gwarancji jakości na wykonane roboty 72 miesiące.
3. Wymagania wobec inspektorów nadzoru:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia tj:
- posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych;
- wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług o tożsamym charakterze.
Jednocześnie zastrzega sobie , iż przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy:
- dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień,
- poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o podobnym charakterze.
5. Płatność
W 12 miesięcznych transzach w wysokości 1/12 części całkowitej wartości za nadzór, ostatnia transza płatna po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6. Sposób przygotowania oferty i obliczania ceny oferty:
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne i opłaty. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 3 lutego 2023 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.
8. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21/22).
9. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2023-01-27 12:40:09
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-01-27 12:45:16
- Liczba odsłon: 2229
- Historia dokumentu: