Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 27.02.2018 r.
ZP.271.2.18.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.18.2018
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
OPRACOWANIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI I AUDYTU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE MIASTA GOSTYNINA
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest
1) opracowanie Audytu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Gostynina zgodnego z Krajowymi Ramami Interoperacyjności, obejmującego audyt organizacyjny, audyt fizyczny i środowiskowy, audyt teleinformatyczny, oraz audyt socjotechniczny;
2) opracowanie Audytu ochrony danych osobowych;
3) przeprowadzenie szkolenia poaudytowego dla pracowników UM;
4) zapewnienie opieki doradczej po zakończeniu audytu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 18 maja 2018 r.
3. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji audytów. Przed wyborem oferty Zamawiający zastrzega prawo zażądania poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie usług.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 7 marca 2018 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
6. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pani Malwina Strońska-Jackowska – tel. 24 236-07-26.
7. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy + wykaz
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-02-28 14:31:06
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-28 14:31:06
- Liczba odsłon: 2613
- Historia dokumentu: