Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 16.04.2019 r.
ZP.271.2.5.2019
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.5.2019
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Dostawę kamery termowizyjnej oraz czterogazowego przenośnego miernika gazów
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery termowizyjnej oraz przenośnego miernika gazów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 21 dni od dnia podpisania umowy.
3. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt zakupu i dostawy sprzętu pod wskazany przez Zamawiającego adres.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 19 kwietnia 2019 r. do godz. 10:30 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
5. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Hubert Wojciechowski – Wydział Spraw Obywatelskich (telefon: 24 236-07-31) .
6.
Zamawiający
zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia
okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w
interesie publicznym.
Załącznik nr 1 –
Formularz
ofertowy
Załącznik nr 2 –
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 –
Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Klauzula RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-04-16 08:49:24
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-16 08:50:32
- Liczba odsłon: 2171
- Historia dokumentu: