Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 01.06.2022 r.
ZP.271.2.14.2022
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi gminnej od ul. Kowalskiej wzdłuż granic miasta
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla budowy drogi gminnej wraz ze zjazdami, oświetleniem ulicznym i skrzyżowaniami (w tym drogą wojewódzką) w Gostyninie, przebudową odcinka drogi wojewódzkiej na odcinku włączenia planowanej drogi, przebudową odcinka sieci telekomunikacyjnej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
Teren inwestycji obejmuje działki nr ewid. 1, 2/2, 12, 23 w Gostyninie, 14/10, 174 w Budach Kozickich gm. Gostynin, 131 w Nagodowie gm. Gostynin.
Na w/w działkach zlokalizowana jest droga o nawierzchni gruntowej oraz uzbrojenie terenu. Działki nr ewid 23 oraz 174 stanowią istniejący pas drogi wojewódzkiej nr 265. Zlokalizowana jest droga o nawierzchni bitumicznej, pobocza utwardzone, chodniki z kostki betonowej, rowy oraz uzbrojenie terenu.
Klasa drogi – D. Kategoria ruchu KR2.
Do zakresu w/w przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonanie projektu budowlanego dla budowy drogi wraz z oświetleniem;
2) wykonanie projektu budowlanego dla budowy skrzyżowania z drogą wojewódzką;
3) wykonanie projektu budowlanego dla przebudowy odcinka sieci telekomunikacyjnej;
4) wykonanie badań gruntowych;
5) wykonanie operatu wodno-prawnego wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku o pozwolenie wodnoprawne;
6) wykonanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu;
7) wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami;
8) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
9) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych (w okresie ważności uzyskanego pozwolenia na budowę).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.06.2023 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia (uprawnienia konstrukcyjne w specjalności drogowej bez ograniczeń).
Sposób obliczania ceny oferty:
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy dróg, polegające na opracowaniu ww dokumentacji dla budowy co najmniej 3 dróg.
Przed wyborem oferty Zamawiający może zażądać od Wykonawcy poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie opracowań o podobnym charakterze oraz dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Tomasz Antonowicz – Wydział ds. Dróg (telefon: 24 236-07-46).
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 5 – Wykaz usług
Załącznik nr 6 – Załącznik graficzny
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2022-06-01 12:38:15
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-01 12:46:26
- Liczba odsłon: 2684
- Historia dokumentu: