Zobacz podgałęzie
Uwaga
03.07.2018 r. - odpowiedzi na pytania, zmiana SIWZ oraz wzoru umowy - patrz dół strony
28.06.2018 r. - odpowiedzi na pytania - patrz dół strony
27.06.2018 r. - odpowiedzi na pytania - patrz dół strony
26/06/2018 S120 - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Gostynin: Usługi związane z odpadami
2018/S 120-273830
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ogłoszenie o zamówieniu na:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH O KODZIE 16 81 01* Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY ULICY ZIEJKOWEJ W GOSTYNINIE
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED:
http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:273830-2018:TEXT:PL:HTML
ogłoszenie 2018/S 120-273830 (pdf) – pobierz
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ
Załącznik Nr 1 –
Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 –
Formularz ofertowy
Załącznik Nr 3 – Jednolity europejski dokument zamówienia:
wersja w pdf
.;
wersja edytowalna
, plik
„espd-request.xml”
Załącznik Nr 4 –
Wzór umowy
Załącznik Nr 5 –
Wzór oświadczenia w sprawie przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik Nr 6 –
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia
Załącznik Nr 7 –
Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom
27.06.2018 r. - odpowiedzi na pytania
Gostynin, dnia 27.06.2018 r.
ZP. 271.1.18.2018
O D P O W I E D Z I N A P Y T A N I A
Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH O KODZIE 16 81 01* Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY ULICY ZIEJKOWEJ W GOSTYNINIE
W oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie
1. Z uwagi na dużą szacunkową ilość odpadów określoną na 700 Mg, prosimy o możliwość przedłużenia wykonania zadania z 7 tygodni do 15 tygodni.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na przedłużenia wykonania zadania.
Pytanie
2. Prosimy o informację kto jest wytwórcą odpadów.
Odpowiedź
Właściciel nieruchomości
Pytanie
3. Czy wykonawca dopuści unieszkodliwienie części odpadów w ramach podwykonawstwa do innej spalarni.
Odpowiedź
Zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ pkt 12 ppkt. b i c.
Pytanie
4. Czy zlecający dopuszcza przekazanie odpadów do innego procesu, w przypadku gdy odpad będzie wymagał innego procesu unieszkodliwienia niż D10.( np. rtęć, azbest,itp.)
Odpowiedź
Zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ pkt 8. Z uwagi na niewiadome pochodzenia odpadów, należy stosować się do zasad bezpieczeństwa życia, zdrowia ludzi i środowiska oraz zastosować się do zapisów ustawy o odpadach tj. hierarchii sposobów postępowania z odpadami. O wystąpieniu takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego.
28.06.2018 r. - odpowiedzi na pytania
Gostynin, dnia 28.06.2018 r.
ZP. 271.1.18.2018
O D P O W I E D Z I N A P Y T A N I A
Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH O KODZIE 16 81 01* Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY ULICY ZIEJKOWEJ W GOSTYNINIE
W oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie
1. Proszę o doprecyzowanie zapisu w Załączniku nr 1 do SIWZ pkt 6 . Czy termin 7 tygodni realizacji zamówienia wliczony jest czas na utylizację, czy może termin ten odnosi się jedynie do wysprzątania terenu ?
Odpowiedź
Termin 7 tygodni odnosi się do całości realizacji zamówienia czyli uprzątnięcie terenu, transport i utylizacja odpadów.
Pytanie
2. W związku z tym, iż wytwórcą odpadów jest właściciel nieruchomości proszę o informację na kogo będzie wystawiana Karta Przekazania Odpadów.
Odpowiedź
Karta przekazania odpadów będzie wystawiana na wytwórcę odpadów czyli właściciela nieruchomości.
03.07.2018 r. - odpowiedzi na pytania,
zmiana SIWZ oraz wzoru umowy
Gostynin, dnia 03.07.2018 r.
ZP. 271.1.18.2018
O D P O W I E D Z I NA P Y T A N I A
oraz zmiana
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH O KODZIE 16 81 01* Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY ULICY ZIEJKOWEJ W GOSTYNINIE
W oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie
Jednym z warunków udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na przetwarzanie odpadów. Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 3 pkt 1) lit. a oraz b, został spełniony przynajmniej przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie
Proszę o udzielenie informacji jaki dokument będzie potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów?
Odpowiedź
Protokół sporządzony i podpisany przez firmę unieszkodliwiającą odpady
Pytanie
Proszę o podanie nazwy właściciela nieruchomości.
Odpowiedź
Właścicielem nieruchomości jest osoba fizyczna. Dane będą udostępnione dopiero po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
Pytanie
Dotyczy pkt 7. Z racji że Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, proszę o informację czy działka jest ogrodzona i czy Gmina Gostynin zapewni całodobową ochronę terenu wykonywania prac?
Odpowiedź
Teren działki jest ogrodzony. Zamawiający nie zapewnia ochrony terenu.
Pytanie
Dotyczy pkt 9 b). Jako że Wykonawca musi przekazać służbom ratunkowym harmonogram prosimy o udostępnienie adresów służb. Prosimy również o zmianę terminu 2 dniowego na 3 dni dostarczenia harmonogramu.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Dotyczy pkt 9 d) Proszę o wskazanie rodzaju zaniechania jakiego może dopuścić się Wykonawca za które może ponieść straty materialne ? Czy Państwo posiadają badania gleby na której stoją odpady, jaki jest jej stan obecny? Czy jest zanieczyszczona odpadami które zalegają na nieruchomości przy ul. Ziejkowej 5, 279/5
Odpowiedź
Postępowanie nie dotyczy wskazanej w pytaniu działki. Zamawiający nie posiada badań gleby, na której znajdują się odpady.
Pytanie
Dotyczy pkt 9 e) Prosimy o dodanie słów , wedle możliwości” zabezpieczenia pozostałych odpadów nieujętych w zamówieniu, znajdujących się na działce 279/15
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Dotyczy pkt 9 h) Prosimy o doprecyzowanie słów ,,pełnej dyspozycyjności’’ w zakresie wykonywania przedmiotu umowy. Czy przez okres 7 tygodni, 24 h ma być oddelegowana osoba ? do jakich czynności przed kim.
Odpowiedź
Zamawiający nie oczekuje oddelegowania pracownika na 24 godziny, a jedynie jego dyspozycyjności w trakcie faktycznej realizacji umowy.
Pytanie
Dotyczy pkt 9 h) Prosimy o wydłużenie do 3 dni poinformowania Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji usługi
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Dotyczy pkt 10 b) Prosimy o informację czy oznaczenie pojemników w sposób trwały i widoczny może być poprzez naklejenie naklejek z nr i napisem Gostynin
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza taką formę oznakowania.
Pytanie
Dotyczy pkt 10 e) Prosimy o doprecyzowanie czy pobrane próbki mają być przechowywane, jeśli tak przez jaki okres i kto ma przechowywać próbki.
Odpowiedź
Pobór próbek wymagany jest na potrzeby Wykonawcy, celem klasyfikacji odpadów i możliwości ich segregacji do przewiezienia i utylizacji.
Pytanie
Dotyczy pkt 10 h) Prosimy o informację czy posiadają Państwo badania gruntu działki nr 279/15 ? Czy mogą Państwo zapewnić iż na obecnym terenie nie nastąpiły wycieki do gruntu. Prosimy o skreślenie pkt 10 h) z zał nr 1 SWIZ
Odpowiedź
Postępowanie nie dotyczy wskazanej w pytaniu działki. Zamawiający nie może zapewnić, że nie nastąpiły wycieki do gruntu. Zamawiający nie wyraża zgody na skreślenie wskazanego punktu z SIWZ.
Pytanie
Dotyczy pkt 11 g) Czy właściciel nieruchomości będzie potwierdzał każdorazowo Kartę Przekazania Odpadów i będzie w pełni do dyspozycji.
Odpowiedź
Zamawiający na obecną chwilę posiada oświadczenie właściciela nieruchomości dot. udostępnienia terenu, jednak nie może zaręczyć o pełnej dyspozycyjności w trakcie realizacji umowy.
Pytanie
Czy transport będzie podlegał ADR?
Odpowiedź
Tak.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 1 pkt 3 ppkt 1) Prosimy o wzór raportu każdorazowego przystąpienia do usunięcia odpadów. Prosimy również o zmianę terminu z 3 dni na 14 dni dostarczenia dokumentacji o której mowa w ppkt 1
Odpowiedź
Raport opracowuje i sporządza Wykonawca. Zamawiający dokona zmiany terminu na 3 dni robocze.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 1 pkt 3 ppkt 3) Prosimy o wzór raportu końcowego
Odpowiedź
Raport opracowuje i sporządza Wykonawca.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 1 pkt 3 ppkt 4) Prosimy o wskazanie jakie Normy mają być zastosowanie w celu usunięcia bomby ekologicznej
Odpowiedź
Ewentualnie – każde normy, jeżeli obowiązujące przepisy przewidują je dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje jaki normy mają być zastosowane do usunięcia „bomby ekologicznej”, albowiem ewentualne „zastosowanie” właściwych choćby dla rodzaju odpadów czy sposobu postępowania z nimi norm spoczywa na wykonawcy będącym podmiotem profesjonalnym w w/w zakresie.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 4 pkt 3) Prosimy o zmianę wykonania w terminie 24 godziny na 3 dni robocze od wezwania przez Zamawiającego do złożenia pisemnych wyjaśnień w zakresie nieprawidłowości w realizacji przedmiotu umowy.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 4 – Prosimy o dopisanie pkt Zobowiązania Zamawiającego : Zamawiający jest odpowiedzialny za prawidłowo wypełniony dokument KPO, Zamawiający jest odpowiedzialny za zabezpieczenie terenu w dni wolne od pracy.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Dotyczy Umowy w paragrafie 7 pkt 1 ppkt 1) Prosimy o wykreślenie ppkt1) z umowy lub obniżenia wysokości kary z 0,5% do 0,05% .
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Dotyczy Umowy w paragrafie 7 pkt 1 ppkt 3) Prosimy o wykreślenie ppkt3) z umowy lub obniżenia wysokości kary z 5000 zł na 100 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przekazaniu dokumentacji
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie
Prosimy o dopisanie w paragrafie 7 pkt 1 ppkt 4 a)Zamawiający zapłaci kary:- za opóźnienie w płatności faktury wraz z ustawowymi odsetkami, b) nieudostępnienie terenu na czas w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-26 10:29:26
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-03 13:27:37
- Liczba odsłon: 2399
- Historia dokumentu: