1) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności, w tym:
- prowadzenie Rejestru PESEL,
- prowadzenie Rejestru Danych Kontaktowych,
- prowadzenie Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
2) prowadzenie Rejestru Mieszkańców.
3) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych, w tym:
- prowadzenie Rejestru Dowodów Osobistych.
4) Realizowanie zadań wynikających z ustawy Kodeks Wyborczy, w tym:
- prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
4) Współdziałanie z Wydziałem Spraw Obywatelskich Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
5) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny.
7) Prowadzenie spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz nadzorowanie jednostek organizacyjnych realizujących te zadania.
8) Realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej gminy.
9) Realizowanie zadań wynikający z ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
10) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.
11) Realizowanie zadań związanych zadań związanych z konsultacjami społecznymi prowadzonymi na terenie Gminy Miasta Gostynina w ramach Budżetu Obywatelskiego, jako części budżetu miasta Gostynina.
12) Nadzorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie.
13) Realizacja zadań związanych z Programem „Gostynińska Karta Seniora”.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Hubert Wojciechowski
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-16 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wojciechowski Hubert
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-05 11:47:05
- Liczba odsłon: 8116
- Historia dokumentu: