Zobacz podgałęzie
Gostynin, dn. 28.11.2019 r.
ZP.271.2.17.2019
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
ZP. 271.2.17.2019
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
„Dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gostynina na rok 2020”
1. Przedmiot zapytania ofertowego: jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu miasta Gostynina na rok 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załaczni nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 1.01.2020 do 31.12.2020 r.
3. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt zakupu i dostawy materiałów pod wskazany przez Zamawiającego adres.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 6 grudnia 2019 r. do godz. 12:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
5. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Aneta Kwiatkowska – Biuro Organizacyjne Burmistrza (telefon: 24 236-07-20).
6. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz
ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Klauzula RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-11-28 12:12:46
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-28 12:12:46
- Liczba odsłon: 2026
- Historia dokumentu: