Zobacz podgałęzie
10.06.2022 - UWAGA - odpowiedzi na pytania - pobierz
Gostynin, dnia 8.06.2022 r.
ZP.271.2.16.2022
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.16.2022
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Montaż lamp solarnych oraz opraw oświetlenia ulicznego typu LED na terenie miasta Gostynina – Montaż lamp solarnych na terenie miasta Gostynina
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych na terenie miasta Gostynina – sięgacz od ul. 18-go Stycznia – 2 szt., sięgacz od ul. Kolonia – 3 szt. Teren inwestycji obejmuje działki nr ewid. 6020/5 (sięgacz od ul. 18-go Stycznia) 6010/7, 6013/11, 6011/9 (sięgacz od ul. Kolonia) w Gostyninie.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Województwa Mazowieckiego przeznaczonych na zadania realizowane w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2022.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2022 r.
- Sposób obliczania ceny oferty:
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt dostawy i montażu urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Zaproponowana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 – do dnia 17 czerwca 2022 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
- Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Tomasz Antonowicz – Wydział ds. Dróg (telefon: 24 236-07-46).
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
ZATWIERDZAM
Burmistrz Miasta Gostynina
Paweł Witold Kalinowski
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula RODO
Załącznik nr 5 – Załącznik graficzny
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2022-06-08 13:18:58
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-10 12:28:13
- Liczba odsłon: 1778
- Historia dokumentu: