KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY
SPOŁECZNEJ W GOSTYNINIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE –
Referent ds. świadczeń rodzinnych
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie,
ul. Parkowa 22, 09-500 Gostynin.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
-
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe, preferowane wyższe na kierunku Administracja, Zarządzanie
-
minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
biegła znajomość obsługi komputera,
-
nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawa w zakresie:
-
ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 323);
-
ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz.U. z 2024 r. poz. 246)
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2024 r. poz. 572)
-
ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. Z 2024 r. poz. 1829)
-
ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146)
-
umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
-
znajomość obsługi programu Sygnity
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Referenta ds. świadczeń rodzinnych:
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, świadczenia „Za życiem”, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się dziecka oraz innych świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń.
-
Przygotowywanie zapotrzebowania na środki finansowe przeznaczone na wypłatę świadczeń.
-
Przygotowywanie list wypłat.
-
Wystawianie zaświadczeń dla świadczeniobiorców oraz innych jednostek w zakresie udzielanych świadczeń.
-
Stała współpraca z działem księgowym w zakresie realizowanych świadczeń.
-
Współpraca z urzędami wojewódzkimi oraz innymi instytucjami.
Wymagane dokumenty
-
wypełniony kwestionariusz osobowy,
-
życiorys własnoręcznie podpisany,
-
list motywacyjny,
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienie, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych;
-
w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego należy potwierdzić przekładając dokument wymieniony w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnieniu w służbie cywilnej (Dz.U. 2009, Nr 65, poz. 539)
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
miejsce pracy- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 22
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
-
praca w pomieszczeniu na piętrze. Wejście i toalety niedostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Gostyninie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w Gostyninie w miesiącu styczniu 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych" w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 22, 09-500 Gostynin (pokój Nr 15) bądź za pośrednictwem poczty do dnia 17.02.2025 roku do godz 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS po wyżej określonego terminu lub pocztą elektroniczną, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie BIP Urzędu Miasta Gostynina oraz na tablicy informacyjnej MOPS w Gostyninie.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informujemy, że:
-
Administratorem Pana/Pani danych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie ul. Parkowa 22, 09-500 Gostynin, reprezentowany przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie.
-
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest pod adresem: odo@mopsgostynin.pl.
-
Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. Z ) oraz Pana/ Pani zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
-
Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie.
-
Dane osobowe przetwarzane będę wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów, o których mowa w pkt. 3, nie dłużej niż przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji. Po tym okresie kandydat może odebrać swoje dokumenty aplikacyjne lub zostaną one zniszczone.
-
Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
-
Pana / Pani dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.
-
Każdy ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie
mgr Renata Zagórska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Antosiak Julita
- Data udostępnienia w BIP: 2025-02-05 14:25:07
- Informacja zaktualizowana przez: Antosiak Julita
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-02-05 14:32:10
- Liczba odsłon: 8
- Historia dokumentu: