Gostynin, dnia 08.10.2024 r.

ZP.271.2.19.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.19.2024

  
     W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:

Remont separatora zlokalizowanego przy ul. Stefana Żeromskiego w Gostyninie

1.    Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przywróceniu do pełnej sprawności separatora substancji ropopochodnych zlokalizowanego na działce o nr ewid. 5321/4 przy ul. Stefana Żeromskiego w Gostyninie poprzez wykonanie wszelkich niezbędnych prac w tym na naprawie/ wymianie uszkodzonych elementów separatora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2, 3 i 4 do niniejszego przedmiotu zamówienia.

2.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30 listopada 2024 r.

3.    Doświadczenie
Zamawiający informuje, iż Wykonawca powinien posiadać doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega prawo zażądania przed zawarciem umowy, poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie realizacji zamówień o podobnym charakterze.

4.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy prawa wymagają powyższych.

5.    Sposób obliczania ceny oferty:
1)    Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonywania przedmiotu zamówienia.
2)    Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3)    Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

6.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 15 października 2024 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy stosownych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, przygotowania zawodowego lub doświadczenia.

7.    Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Pani Anna Ulanowska – Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (telefon: 24 236-07-42).

8.    Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

 

 


Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Załącznik graficzny - zdjęcia
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-10-08 08:16:28
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-08 08:25:38
  • Liczba odsłon: 29
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12217740]

przewiń do góry