CZĘŚĆ OPISOWA DO REALIZACJI INWESTYCJI W 2004 ROKU
(stan na 31 grudnia 2004 roku)
1. DROGI PUBLICZNE GMINNE
wydatkowano – 237.866,-zł
- Chodniki, parkingi, place
w ramach zadania:
- wykonano modernizację odcinka ul. Ostatniej w zakresie odwodnienia,
- wykonano warstwę filtracyjną piaskową i podbudowę z kory asfaltowej szer. 5mb i dłg. 50mb na ul. Sosnowej,
- wykonano warstwę filtracyjną i podbudowę tłuczniową szer. 5mb i dł. 136mb oraz odwodnienie rurą perforowaną pcv o dł.130mb na ul. Norwida (łącznik ul. Sienkiewicza i Polna),
- wykonano podbudowę tłuczniową o pow. 730m2 i odwodnienie rurą perforowaną pcv na ul. Hubalczyków,
- wykonano korytowanie, warstwę filtracyjną i podbudowę tłuczniową o pow. 767m2 oraz odwodnienie rurą perforowaną pcv na ul. Honorowych Dawców Krwi,
- wykonano warstwę filtracyjną i podbudowę tłuczniową:
o szer. 5mb i dł. 166mb na ul. Jasnej,
o szer. 5mb i dł. 255mb na ul. PCK,
o szer. 5mb i dł. 150mb na ul. Sosnowej
o szer. 5mb i dł. 150 mb na ul. Wiosennej,
o szer. 5 mb i dł. 84mb na ul. Zacisze,
o o pow. 170m2 na ul. Małkowskiego,
- przebudowano łuk drogowy na skrzyżowaniu Al. Popiełuszki i Jana Pawła II poprzez wymianę istniejących krawężników drogowych i wykonanie opaski z kostki brukowej oraz ustawienie nowych, naprawę posadowienia studni teletechnicznej – przy udziale materiałów powierzonych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie,
- wymieniono krawężniki poprzez rozebranie istniejących i ustawienie nowych na ławie betonowej – z materiałów powierzonych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie:
o na ul. Płockiej na odcinku od ul. Bierzewickiej do siedziby KMR (strona prawa) na dł. 327m,
o w ul. Jana Pawła II (strona lewa i prawa) na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego do ul. Bierzewickiej na dł. 317m oraz wykonanie chodnika szer. 0,5m,
- wykonano chodnik z kostki brukowej o pow. 911,21m2 oraz wymieniono istniejące krawężniki drogowe i ustawiono nowe na ławie betonowej na dł. 315m w ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Floriańskiej do ul. Dmowskiego (strona lewa) – z materiałów powierzonych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gostyninie,
- wykonano chodnik z kostki brukowej na pow. 403,93m2 oraz wymieniono istniejące krawężniki drogowe i ustawiono nowe na ławie betonowej na dł. 101m w ul. Wojska Polskiego k/OSP i na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego, Nowej i Glinianej.
2. GOSPODARKA MIESZKANIOWA
wydatkowano – 6.228.501,-zł
Wykup gruntów
Wydatkowano – 303.649,-zł
w tym:
- 8.649,-zł – na wykup gruntu o pow. 626m2 stanowiącego drogę w Gostyninie Kraśnicy,
- 295.000,-zł – na wykup nieruchomości o łącznej pow. 20.557m2 po PPEB BUDOPOL między ul. Płocką i Bierzewicką oraz przy ul. Ziejkowej zabudowanych halami przemysłowymi, budynkiem akumulatorowni i pomieszczeniami garażowymi w drodze licytacji komorniczej.
MTBS – budynki mieszkalne czynszowe
wydatkowano – 862.500,-zł
przekazano na rzecz Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego udział gminy w budowie budynków mieszkalnych czynszowych.
Termomodernizacja budynków komunalnych
wydatkowano – 4.734.597,-zł
W ramach zadania:
- docieplono 20.323,89 m2 ścian zewnętrznych warstwą styropianu samogasnącego FS-15 gr. 14 cm w 28 budynkach,
- docieplono 4.123,44 m2 stropodachów wełną mineralną gr. 12 lub 14 cm w 12 budynkach,
- docieplono 5.824,12 m2 stropodachów styropianem laminowanym gr. 20 cm w 13 budynkach,
- docieplono 1.140 m2 stropodachów granulatem wełny mineralnej gr. 20 cm w 5 budynkach,
- wymieniono 2.328 szt. okien na okna z PCV i 61 szt. drzwi wejściowych na drzwi z aluminium w 30 budynkach.
Na elewacjach termomodernizowanych budynków wykonano prace malarskie. W ramach robót publicznych wykonano roboty porządkowe przy budynkach: m.in. rozebrano podstawy komina przy ul. Kościuszki 6, rozebrano wsypy węglowe i ogrodzenia przy ul. Wojska Polskiego 10, uzupełniono opaski przy budynkach w Kruku. Na bieżąco prowadzone były kontrole wykonywanych robót oraz stanu zaawansowania przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Budowa kotłowni olejowych w Gostyninie – Kruku
wydatkowano – 217.800,-zł
Dokonano płatności za zrealizowaną w 2003 roku budowę kotłowni olejowych i remont istniejącej sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla potrzeb budynków mieszkalnych w Kruku.
Modernizacja instalacji co i cwu w budynku przy ul. Armii Krajowej 35
wydatkowano – 41.944,-zł
Wykonano instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Armii Krajowej 35.
Remont lokalu przy ul. Parkowej 22
wydatkowano – 52.317,-zł
Wykonano roboty budowlane remontowo-adaptacyjne (roboty malarskie ścian i sufitów, gładzie gipsowe z dociepleniem w systemie „Atlas”, wymiana stolarki drzwiowej, podłóg, posadzek, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i grzewczej) w budynku przy ul. Parkowej 22 pod potrzeby Wydziału Komunalnego oraz Wydziału Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych.
Audyty energetyczne budynków przeznaczonych do termomodernizacji w 2005r.
Wydatkowano – 3.289,-zł
Opracowane audyty dotyczą budynków mieszkalnych przy ul. Wojska Polskiego 39 i Kruk 3 oraz budynku Domu Kultury.
Budowa socjalnych budynków mieszkalnych
Wydatkowano – 11.736,-zł
Opracowano zamienny projekt zagospodarowania terenu wraz z badaniami geotechnicznymi gruntu w związku ze zmianą lokalizacji budynków komunalnych. Budynki planowane są do budowy na terenie targowiska przy ul. Kościuszkowców.
Modernizacja dachów na budynkach termomodernizowanych
wydatkowano – 669,-zł
Wydatki związane z ogłoszeniem przetargu na realizację zadania.
3. ADMINISTRACJA PUBLICZNA
wydatkowano – 85.666,- zł
Sprzęt komputerowy dla USC
wydatkowano – 3.938,-zł
Zakupiono zestaw komputerowy z drukarką dla potrzeb Urzędu Stanu Cywilnego.
Ratusz
wydatkowano – 24.969,-zł
Prace remontowe w oficynie od strony wschodniej Ratusza: wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania, roboty wykończeniowe lokalu nr 3, modernizacja nawierzchni dziedzińca.
Urząd Miasta
wydatkowano – 40.000,-zł
W ramach zadania dokonano zakupu materiałów i rozpoczęto remont sanitariatów w budynku administracyjnym Urzędu.
Zakupy inwestycyjne
wydatkowano – 16.760-zł
Zakup sprzętu komputerowego oraz dwóch kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta.
4. BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
wydatkowano – 40.101,-zł
Sprzęt komputerowy i aparat cyfrowy
wydatkowano – 2.761,-zł
Zakup zestawu komputerowego i aparatu cyfrowego dla Komendy Powiatowej Policji.
Sprężarka wysokiego ciśnienia do ładowania butli na sprężone powietrze
wydatkowano – 6.000,-zł
Dofinansowanie zakupu sprężarki wysokiego ciśnienia do ładowania butli na sprężone powietrze dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej.
Monitoring
wydatkowano – 31.340,-zł
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 2 kamery, które zamontowano u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Polna, 18 Stycznia i Armii Krajowej oraz u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Bema, Al. Popiełuszki.
[w1] 55545. INWESTYCJE OŚWIATOWE
wydatkowano - 4.061.919-zł
Remont Szkoły Podstawowej nr 1
wydatkowano – 3.767,-zł
Wykonano remont podłogi w małej sali gimnastycznej oraz remont instalacji elektrycznej zasilającej węzeł gastronomiczny.
Remont Szkoły Podstawowej nr 3
wydatkowano – 146.172,-zł
Wykonano roboty modernizacyjne węzłów sanitarnych (4 łazienki), remont podłogi w małej sali gimnastycznej oraz łapacze piłek na boisku. Kwotę 8.652,-zł wydatkowano na wykonanie audytu energetycznego do przeprowadzenia termomodernizacji budynku w 2005 roku.
Remont przedszkola nr 2
wydatkowano – 2.049,-zł
Wykonano naprawę schodów wejściowych, roboty malarskie wewnętrzne sal, korytarzy, klatki schodowej i kuchni, wymianę pokrycia garażu oraz osłony śmietnikowej. Kwotę 1.235,-zł wydatkowano na wykonanie audytu energety-cznego do przeprowadzenia termomodernizacji budynku w 2005 roku.
Międzyszkolny Kompleks Sportowy - Budowa krytej pływalni
wydatkowano – 3.848.277,-zł
W 2004 roku wykonano i zafakturowano następujące roboty wykończeniowe:
- wykładziny tarket, posadzki ceramiczne, okładziny ceramiczne ścian,
- izolacje i okładziny niecek basenowych,
- montaż opraw oświetleniowych i montaż osprzętu elektrycznego,
- instalacja technologiczna gejzerów, biczy wodnych zjeżdżalni rurowej, montaż sufitu napinanego, wykonanie instalacji nagłośnienia i instalacji systemu dostępu, biały montaż, montaż urządzeń wentylacji, wyposażenie saun, wykonanie aneksu kasowego i sztaniowego,
- montaż zegara, suszarek, dostawa szafek i ławek do przebieralni,
- montaż platformy dla niepełnosprawnych, zakup odkurzacza basenowego, kabiny solarnej,
- zagospodarowanie terenu przed budynkiem: parking, chodniki, oświetlenie terenu,
- nadzór inwestorski.
Międzyszkolny Kompleks Sportowy – Kolektory słoneczne
wydatkowano – 37.854,-zł
wydatki na wykonanie projektu technicznego instalacji solarnej dla podgrzewu wody basenowej oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej, na opracowanie audytu energetycznego i na opracowanie wniosku przez Eko-Efekt, ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na wykonanie instalacji solarnej.
Remont Gimnazjum nr 1
wydatkowano – 14.030,-zł
Wykonano instalację alarmową antywłamaniową, zakupiono i zamontowano na terenie szkoły 5 opraw oświetleniowych typu „ELGO-Park”, zmodernizowano instalację elektryczną dla 10 stanowisk komputerowych w gimnazjum oraz dla 5 w biurze Miejskiego Zespołu Ekonomicznego Szkół i Przedszkoli.
Remont Gimnazjum nr 2
wydatkowano – 9.770,-zł
Roboty budowlano-remontowe polegające na malowaniu wewnętrznym ścian pomieszczeń szkolnych oraz ciągów komunikacyjnych, wykonanie konstrukcji dachowych wraz z pokryciem nad wejściem głównym.
6. POMOC SPOŁECZNA
wydatkowano - 11.800,-zł
zakup 3 zestawów komputerowych dla potrzeb Wydziału Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych.
7. GOSPODARKA KOMUNALNA
wydatkowano - 58.949,-zł
Sieci energetyczne:
- Oświetlenie uliczne przy ul. Kowalskiej – II etap
wydatkowano – 25.296,-zł
wykonano roboty dodatkowe w zakresie ustawienia dłuższych o 0,5m podstaw betonowych w ilości 31 szt., zwiększenie długości kabla zasilającego o 40 m, zwiększenie długości wysięgników o 0,5 m w ilości 31 szt.
- Oświetlenie uliczne przy ul. PCK
wydatkowano – 7.320,-zł
zamontowano 6 szt. opraw sodowych OUShc 100W i przewód oświetleniowy ASXSn 2x25mm2,
Budowa garaży
wydatkowano – 24.888,-zł
Roboty budowlane w 12 boksach garażowych: pokrycie dachu, obróbki blacharskie, tynki wewnętrzne, instalacja elektryczna i tynki zewnętrzne – elewacje.
Urządzenie targowiska
wydatkowano – 1.445,-zł
Wykonano mapę do celów projektowych oraz poniesiono wydatki związane z zatrudnieniem pracowników porządkujących teren.
8. KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO - Zamek
wydatkowano – 197.140,-zł
W 2004 roku zafakturowano roboty obejmujące wykonanie ścian fundamen-towych budynku hotelowego oraz wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej.
Ponadto w ramach programu „Bezrobotni w służbie ochrony zabytków” wykonane zostały prace porządkowe terenu przy wzgórzu zamkowym:
- oczyszczono tereny wokół wzgórza zamkowego ze śmieci i odpadków,
- zabezpieczono studzienki kanalizacyjne,
- dokonano wycinki samosiewów, krzewów i suchych uszkodzonych drzew na skarpie wzdłuż drogi prowadzącej do wzgórza zamkowego i na wzgórzu, wykoszono zarośla trawiaste,
- dokonano zabiegów pielęgnacyjnych istniejącej zieleni wysokiej,
- oczyszczono istniejące fragmenty fosy z krzewów, śmieci i odpadków,
- wyprofilowano skarpy i zejście ze skarpy przy istniejącym fragmencie fosy,
- usunięto głazy, kamienie i odpadki skalne z terenu przy wzgórzu zamkowym,
- odtworzono fragment fosy od strony północno wschodniej obiektu (25 mb) i od strony wschodniej obiektu (40 mb),
- wykonano kanalizację zewnętrzną sanitarną i deszczową kaplicy z baszta, dokonano zapłaty za roboty ziemne, ściany fundamentowe i stropy nad piwnicami nowych obiektów na wzgórzu zamkowym,
- prace prowadzone były pod nadzorem archeologicznym i inwestorskim.
9. KULTURA FIZYCZNA I SPORT
wydatkowano – 360.437,-zł
Sprzęt komputerowy dla pływalni miejskiej
wydatkowano – 3.052,-zł
Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb biurowych krytej pływalni.
Modernizacja Ośrodka Sportu i Rekreacji
wydatkowano – 206.553,-zł
Realizacja robót budowlano-instalacyjnych dotycząca przebudowy budynku głównego: wykonano instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną i co. oraz roboty elewacyjne i wykończeniowe, roboty modernizacyjne wieży sędziowskiej: wykonano zasilanie elektryczne i tynki zewnętrzne.
Wykup gruntów przy ul. Bagnistej
wydatkowano – 35.320,-zł
Wykupiono grunty położone przy ul. Bagnistej o łącznej pow. 7.058m2 pod urządzenie bazy turystyczno – rekreacyjno – wypoczynkowej.
Program aktywizacji gospodarczej w oparciu o lokalne zasoby
wydatkowano – 115.512,-zł
opracowano III etap Programu aktywizacji gospodarczej miasta w oparciu o jego zasoby – niezbędnego dla stworzenia programu wielofunkcyjnego wykorzystania odbudowywanego wzgórza zamkowego oraz rekreacyjnego użytkowania wód geotermalnych dla potrzeb rozwoju miasta wraz z jego otoczeniem oraz opracowane zostało przez Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi Polskiej Akademii Nauk Studium pozyskania i zagospodarowania energii wód geotermalnych do celów balneologicznych i ciepłowniczych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-15 09:29:04
- Informacja zaktualizowana przez: Kiełbasa Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-15 09:29:04
- Liczba odsłon: 3190
- Historia dokumentu: