Gostynin, dnia 2.01.2024 r.

ZP.271.2.1.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM NR ZP. 271.2.1.2024

           W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budynku przy ul. 3 Maja 21 w Gostyninie

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Zadanie polega na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej  wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem pozwoleń dla remontu i niezbędnej przebudowy obejmującej dostosowanie do wymogów obowiązujących warunków technicznych z uwzględnieniem dostępności osób ze szczególnymi potrzebami budynku zlokalizowanego w Gostyninie przy ul. 3 Maja 21 (działka o numerze ewidencyjnym 3166). Obiekt jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków pod numerem 9 (Zarządzenie Nr 21/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 25 lutego 2019 roku w sprawie założenia i prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Gostynina; Zarządzenie nr 17/2020 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 4 lutego 2020 r. zmieniające zarządzenie nr 21/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 25 lutego 2019 r. w sprawie założenia gminnej ewidencji zabytków miasta Gostynina). Powstanie budynku datuje się na początek XX w. Obiekt znajduje się na obszarze „Zespołu staromiejskiego m. Gostynina” wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 531 decyzją z 8 września 1980 r. Budynek wymaga przeprowadzenia kapitalnego remontu z uwagi na jakość pierwotnie zastosowanych materiałów oraz długi okres eksploatacji.

Realizacja inwestycji będzie dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 23 grudnia 2024 r.
  2. Sposób obliczania ceny oferty
    Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
    Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
    Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Przed złożeniem oferty Wykonawca  jest zobowiązany przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w obecności Zamawiającego i przez niego potwierdzoną.

  1. Doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym posiadają doświadczenie w realizacji usług dla inwestycji o podobnym charakterze tj. opracowali w ciągu ostatnich trzech lat dwie dokumentacje  projektowe wraz z uzgodnieniami dla dwóch obiektów wpisanych do rejestru zabytków.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie opracowań o podobnym charakterze oraz dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 15 stycznia  2024 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.

  1. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).

  1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy + gwarancja
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-01-02 12:03:02
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-02 13:42:08
  • Liczba odsłon: 982
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12472356]

przewiń do góry