Zobacz podgałęzie
BURMISTRZ MIASTA GOSTYNINA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
S e k r e t a r z
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) nieposzlakowana opinia,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
f) wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne).
g) bardzo dobra znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, przepisów prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu wyborczego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o udostępnianiu informacji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego
b) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
c) wiedza merytoryczna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz procedur administracyjnych,
d) biegła znajomość obsługi komputera
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie prawidłowej organizacji pracy i funkcjonowania urzędu
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, proponowanie zmian personalnych w Urzędzie oraz na stanowiskach kierowników jednostek organizacyjnych
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał i zarządzeń
- opracowywanie projektów zmian statutu miasta, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania
-koordynacja i organizacja spraw
związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem wyborów i referendów.
- koordynowanie przeprowadzania kontroli w urzędzie i jednostkach organizacyjnych w ramach kontroli zarządczej
- rozpatrywanie skarg i wniosków,
- nadzór nad audytem wewnętrznym
- nadzór nad informatyzacją urzędu
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony w zakresie czynności.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany
b) list motywacyjny własnoręcznie podpisany
c) oryginał kwestionariusza osobowego,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
g) kserokopia dowodu osobistego
h) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
i) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy
składać osobiście w Biurze Organizacyjnym Burmistrza Urzędu Miasta Gostynina
lub pocztą na adres:
ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin Urząd Miasta Gostynina Biuro Organizacyjne
Burmistrza, z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarz
w
terminie do dnia 06 lutego 2015 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gostynina).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej BIP ( www.umgostynin.bip.org.pl ) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina, 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie .
Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Gostynina oraz w Biurze Organizacyjnym Burmistrza – ratusz.
Uwaga:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-27 15:22:15
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-27 15:58:17
- Liczba odsłon: 8137
- Historia dokumentu: