Zobacz podgałęzie
BURMISTRZ MIASTA GOSTYNINA
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektor
dodatków mieszkaniowych
(nazwa
stanowiska pracy
)
1.
Wymagania niezbędne:
a)
obywatelstwo
polskie,
b)
nieposzlakowana
opinia,
c)
pełna
zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d)
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
e)
wykształcenie
wyższe, (preferowane ekonomiczne)
f)
doświadczenie
zawodowe
g)
znajomość
obsługi komputera,
2.
Wymagania dodatkowe:
a)
umiejętność
interpretowania obowiązujących przepisów,
b)
znajomość
ustaw: z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym, z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie
gminy, kodeks postępowania administracyjnego.
c)
wysokie
umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
d)
bardzo
dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność w działaniu.
3.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)
Przyjmowanie i kwalifikowanie wniosków o
przyznanie dodatku mieszkaniowego
c)
Zawieszenie
wypłat dodatków mieszkaniowych,
d)
Przygotowywanie
miesięcznych list wypłat dodatków mieszkaniowych
e)
Przeprowadzanie
wywiadów środowiskowych,
4.
Informacja o warunkach pracy nadanym
stanowisku:
a)
praca
w pełnym wymiarze czasu pracy
b)
praca w siedzibie Urzędu
c)
praca
przy komputerze
d)
możliwość
swobodnego poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Gostynina, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o
naborze jest niższy niż 6%.
5.
Wymagane dokumenty:
a)
życiorys
(CV) własnoręcznie podpisany
b)
list motywacyjny własnoręcznie
podpisany
c)
oryginał
kwestionariusza osobowego,
d)
kserokopie
świadectw pracy,
e)
kserokopie
dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f)
kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
g)
kserokopia
dowodu osobistego
h) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
i) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Organizacyjnym Burmistrza Urzędu Miasta Gostynina lub pocztą na adres:
ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin Urząd Miasta Gostynina Biuro Organizacyjne Burmistrza, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. dodatków mieszkaniowych w terminie do dnia 12 lutego 2015 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gostynina). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej BIP ( www.umgostynin.bip.org.pl ) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina, 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Gostynina oraz w Biurze Organizacyjnym Burmistrza - ratusz.
Uwaga:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz, 1202).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-02-02 16:54:49
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-03 16:01:35
- Liczba odsłon: 8474
- Historia dokumentu: