Zobacz podgałęzie
BURMISTRZ
MIASTA GOSTYNINA
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo
polskie,
b) pełna zdolność do
czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie
wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie
wyższym
e) 3-letni staż
pracy,
f) znajomość obsługi
komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a)
znajomość przepisów prawa w zakresie:
-
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446
t.j. z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. z 2016, poz. 902t.j. z
późn. zm.),
- ustawy z dnia 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 t.j.),
- ustawy z dnia 13
listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2017
r. poz. 1453 t.j.),
- ustawy z dnia 17
grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1311 t.j.).
b) doświadczenie w
pracy w księgowości.
3.
Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych
i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz
umarzania i amortyzacji składników majątkowych Gminy.
b) opracowywanie zarządzeń Burmistrza oraz uchwał Rady
Gminy w sprawie planu finansowego urzędu
i jego zmian i wszelkie czynności z tym związane.
c) pomoc w prowadzeniu
księgowości budżetowej syntetycznej i analitycznej oraz wszelkich urządzeń
księgowych z tym związanych w formie elektronicznej i papierowej.
d) prowadzenie księgowości
syntetycznej i analitycznej.
4. Wymagane dokumenty:
1. list
motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2. życiorys
własnoręcznie podpisany,
3. kserokopie
świadectw pracy,
4. kserokopie
dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5.
kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe
kwalifikacje,
6.
oryginał kwestionariusza osobowego,
7.
oświadczenie o niekaralności,
8.
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9.
kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, w
przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w
art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
5. Informacja o warunkach pracy na danym
stanowisku:
1)
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2)
Praca w siedzibie urzędu,
3)
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
4)
Praca w pomieszczeniu na piętrze, budynek
niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety są nieprzystosowane
dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Gostynina, w rozumieniu
przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o
naborze jest niższy niż 6%.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta
Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin lub pocztą na adres: Urząd Miasta
Gostynina, Biuro Organizacyjne Burmistrza, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin,
z
dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. księgowości
budżetowej w terminie do dnia
27 listopada 2017 r. (nie mniej niż 10
dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta
Gostynina).
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną,
nie będą rozpatrywane.
Informacja
o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.umgostynin.bip.org.pl)
oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina, 09-500 Gostynin,
ul. Rynek 26.
Z
osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa
kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny lub obie formy, o czym kandydaci zostaną
poinformowani telefonicznie .
Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej
Urzędu Miasta Gostynina oraz w Urzędzie Miasta Gostynina, pokój 206 (Ratusz, I
piętro).
Uwaga:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz
szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 j.t. z
późn. zm.).
Informujemy, że zgodnie z art.
24. ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia
29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922):
1.
Administratorem
Danych Osobowych (ADO) zbieranych w ramach wykonywania zadań publicznych przez
Urząd Miasta Gostynina przy ulicy Rynek 26, 09-500 Gostynin, jest Burmistrz
Miasta Gostynina.
2.
Zbierane
dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 roku, poz. 922) przez Urząd Miasta
Gostynina w celach realizacji zadań ustawowych określonych przepisami prawa i
nie będą udostępniane podmiotom innym, niż podmiotom upoważnionym na podstawie
przepisów prawa.
3.
Podawanie
danych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W
pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
4.
Każda
osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz
możliwość ich poprawiania zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
W tym celu może zwrócić się pisemne w trybie art. 33 wspomnianej ustawy do
Burmistrza Miasta Gostynina.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-16 15:31:18
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-16 15:31:18
- Liczba odsłon: 2221
- Historia dokumentu: