Zobacz podgałęzie
BURMISTRZ
MIASTA GOSTYNINA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. ewidencji ludności
w Urzędzie Miasta Gostynina
ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych
i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
d) wykształcenie wyższe, preferowany
kierunek administracja
e) minimum 3-letni staż pracy
f) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o ewidencji ludności z dnia 24
września 2010 r. (Dz.U. z 2018 r., poz.1382 t.j.)
- ustawy o dowodach osobistych z dnia 6
sierpnia 2010 r. ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1464 tj.)
- ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o
Karcie Dużej Rodziny ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1832 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 t.j. z późn. zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 t.j. z późn.
zm.)
b) doświadczenie w pracy w samorządzie
3. Zakres wykonywanych zadań na
stanowisku:
1)
Prowadzenie spraw
dot. ewidencji ludności polegających na rejestracji danych o miejscu pobytu
osób w tym przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, weryfikacja ich zapisów,
gromadzenie danych w rejestrze PESEL i w rejestrze mieszkańców,
2)
Nadawanie numeru PESEL,
3)
Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców,
4)
Pomoc przy realizacji zadań
związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, rad gmin, powiatów i
sejmików województw, wyborów do Parlamentu Europejskiego, referendów – w
zakresie działania Wydziału,
5)
Pomoc przy realizacji zadań
związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie i wymianę dowodów osobistych,
6)
Prowadzenie spraw związanych
z realizacją zadań wynikających z wydawania Karty Dużej Rodziny,
7)
Prowadzenie spraw związanych
z Gostynińską Kartą Seniora,
8)
Pomoc przy realizacji zadań związanych z konsultacjami
dotyczącymi Budżetu Obywatelskiego,
9)
Terminowe
sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i innych materiałów wynikających z
zajmowanego stanowiska.
4. Wymagane dokumenty:
1)
list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2)
życiorys własnoręcznie podpisany,
3)
kserokopie świadectw pracy lub dokumentów
potwierdzających zatrudnienie,
4)
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5)
kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe
kwalifikacje,
6)
oryginał kwestionariusza osobowego,
7)
oświadczenie o niekaralności,
8)
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9)
kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, w
przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w
art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych,
10) zgoda
kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
5. Informacja o warunkach pracy na
danym stanowisku:
1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) Praca w siedzibie urzędu,
3) Praca przy komputerze powyżej 4
godzin dziennie,
4) Praca w pomieszczeniu na parterze w
budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety są
nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Gostynina, w rozumieniu
przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o
naborze jest niższy niż 6%.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną,
nie będą rozpatrywane.
Informacja
o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.umgostynin.bip.org.pl)
oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina, 09-500 Gostynin,
ul. Rynek 26.
Z osobami,
które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna
lub test kwalifikacyjny lub obie formy, o czym kandydaci zostaną poinformowani
telefonicznie .
Kwestionariusz
osobowy oraz zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dostępne są na
stronie internetowej Urzędu Miasta Gostynina oraz w Urzędzie Miasta Gostynina,
pokój 206 (Ratusz, I piętro).
Zgodnie z
art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1.
Administratorem danych osobowych osób aplikujących jest Burmistrz Miasta
Gostynina z siedzibą przy ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
2.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod.umg@gostynin.pl.
3. Dane
osobowe przetwarzane w związku z rekrutacją na wolne stanowisko urzędnicze lub
kierownicze stanowisko urzędnicze są w ramach obowiązków zdefiniowanych w
kodeksie pracy i ustawie o pracownikach samorządowych.
4.
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane
osobowe przetwarzane będą wyłącznie do chwili ustania celu ich przetwarzania
wynikającego z przepisów prawa.
6. Każdy
ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia
zgody na przetwarzanie danych oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Każdy
ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8.
Podanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa jest
dobrowolne.
9. Dane
osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązującym jednolitym
rzeczowym wykazie akt organów gminy oraz urzędów obsługujących te organy.
Burmistrz Miasta Gostynina
Paweł
Kalinowski
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-04 09:59:49
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-04 09:59:49
- Liczba odsłon: 2979
- Historia dokumentu: