KIEROWNIK
KLUBU DZIECIĘCEGO „UŚMIECH MALUCHA”
OGŁASZA
NABÓR
NA WOLNE
STANOWISKO PRACY
Opiekun w
Klubie Dziecięcym „Uśmiech Malucha”
Liczba wolnych etatów – 5
1.
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności
prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) rękojmia należytego
sprawowania opieki nad dziećmi,
f) posiadanie pełnej władzy
rodzicielskiej, która nie była zawieszana ani ograniczana – o ile kandydat
posiada dzieci,
g) wypełnianie obowiązku
alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie
tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
h) niefigurowanie w bazie danych
Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
i) aktualna książeczka
sanitarno-epidemiologiczna.
2.
Kwalifikacje:
• posiadanie
kwalifikacji pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela
wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga
opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej
edukacji, terapeuty pedagogicznego,
lub
• ukończone
studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie
rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy
psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja
pro-rozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia
wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza,
lub
• odbycie nie
wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnia szkolenia z udzielania dziecku
pierwszej pomocy oraz posiadanie co najmniej wykształcenia:
1) wyższego na dowolnym kierunku,
którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub
jego rozwojem i odbycie 80-godzinnego szkolenia w celu uaktualnienia i
uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności
lub
2) średniego lub średniego
branżowego oraz:
a) co najmniej roczne
doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub
b) przed zatrudnieniem jako
opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbycie 280-godzinnego szkolenia, z
czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na
sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna w żłobku lub klubie
dziecięcym.
3) Jeżeli osoba, o której mowa w
pkt 2 lit. a, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej
6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana
jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne
szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
3.
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów ustawy z
dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz. U. z 2018 r. poz. 603
z późn. zm.).
4.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zapewnienie dzieciom
uczęszczającym do Klubu opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków
domowych,
b) zagwarantowanie dzieciom
właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, z uwzględnieniem
indywidualnych potrzeb dziecka,
c) prowadzenie zajęć
opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój
psychomotoryczny dziecka, właściwy do jego wieku,
d) współpraca z rodzicami dzieci
uczęszczającymi do Klubu, w szczególności przez prowadzenie konsultacji i
udzielanie porad rodzicom w zakresie pracy z dziećmi.
5. Wymagane dokumenty
1. list motywacyjny własnoręcznie
podpisany,
2. życiorys własnoręcznie
podpisany,
3. kserokopie świadectw pracy lub
dokumentów potwierdzających staży pracy,
4. kserokopie dokumentów
potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie dokumentów
potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, kursy i szkolenia
6. oryginał kwestionariusza
osobowego,
7. oświadczenie o niekaralności
za przestępstwo umyślne, w tym przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o korzystaniu z
pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych
9. oświadczenie o niefigurowaniu
w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem
ograniczonym,
10. oświadczenie, iż kandydat nie
jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie
została mu zawieszona lub ograniczona lub oświadczenie o nieposiadaniu dzieci,
11. oświadczenie o wypełnianiu
obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na
podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd lub
oświadczenie, iż obowiązek alimentacyjny nie został nałożony na podstawie
tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
12. zgoda kandydata na przetwarzanie
danych osobowych.
13. Osoby wybrane na stanowisko
Opiekuna, przed podjęciem zatrudnienia są zobowiązane do przedstawienia
zaświadczenia o niekaralności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
planowanym rozpoczęciem pracy.
6.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Praca w pełnym wymiarze czasu
pracy;
2) Praca w siedzibie Klubu
Dziecięcego „Uśmiech Malucha”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać osobiście w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miasta
Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin lub pocztą na adres: Urząd Miasta
Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, z dopiskiem: Dotyczy naboru na
Opiekuna w Klubie Dziecięcym „Uśmiech Malucha” w terminie do dnia 28
września 2018 r.
Aplikacje niekompletne oraz te,
które wpłyną do sekretariatu Urzędu Miasta Gostynina po wyżej określonym
terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru
zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Klubu Dziecięcego „Uśmiech
Malucha” (www.umgostynin.bip.org.pl).
Zgodnie z art. 13 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1. Administratorem danych
osobowych osób aplikujących jest Kierownik Klubu Dziecięcego „Uśmiech Malucha”
z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 23, 09-500 Gostynin.
2. Odbiorcami danych osobowych
będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa.
4. Dane osobowe przetwarzane będą
wyłącznie do chwili ustania celu ich przetwarzania wynikającego z przepisów
prawa.
5. Każdy ma prawo do żądania od
administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Podanie danych osobowych w
zakresie wykraczającym poza przepisy prawa jest dobrowolne.
7. Dane osobowe będą
przechowywane przez okres wymagany do przeprowadzenia rekrutacji.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-24 14:20:48
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-24 14:20:48
- Liczba odsłon: 1896
- Historia dokumentu: