Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
87/2014 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa. |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 1 szt. brzozy rosnącej na działce o nr ew. 3624/5, położonej w Gostyninie przy ul. 3 Maja. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
7. Znak sprawy |
K.6131.48.2014 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku; Siedziba: 09-400 Płock; Adres: Gwardii Ludowej5; REGON: 610317845 |
9. Data dokumentu |
2014-08-19 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24-236-04-42 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2014-09-09 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 12582612]