
Gostynin, dnia 02.12.2025 r.
K.2632.25.2025
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR K.2632.25.2025
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina
w 2026 roku
-
Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej) dla pojazdów i urządzeń silnikowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, w zależności od jego potrzeb, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań paliwa
do zbiorników samochodowych, ewentualnie kanistrów, w stacji paliw, którą dysponuje Wykonawca usytuowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną. Paliwo do urządzeń należących do Zamawiającego będzie pobierane również do kanistrów w oparciu o upoważnienie wystawiane przez Zamawiającego.
Rozliczenia finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa, będą następowały na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w miesięcznych okresach, zgodnie
z miesiącem kalendarzowym, każdorazowo po ukończeniu okresu rozliczeniowego, potwierdzonej dokumentem Wydania Zewnętrznego (WZ) zawierającym wszystkie informacje dotyczące realizacji dostaw w danym okresie rozliczeniowym.
Zamawiający dopuszcza dostawę paliwa na podstawie udostępnionych przez Wykonawcę kart paliwowych dla niektórych pojazdów, w szczególności tych, które są wykorzystywane
w akcjach ratowniczych, dotyczy to poboru paliwa do samochodów pozostających
na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostyninie.
Poszczególne paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Szacunkowa ilość paliw płynnych wynosi łącznie 10 254 litry, w tym:
-
oleju napędowego (ON), spełniającego wymagania normy PN-EN 590:2022-08
oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) w szacunkowej ilości 6 720 litrów, -
benzyny bezołowiowej (Pb 95) spełniającej normy PN-EN 228+A1:2017-06
oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) w szacunkowej ilości 3 534 litry.
Ilości zamawianych przez Zamawiającego paliw mogą różnić się od wskazanych
w ww. zestawieniu, stanowiącym jedynie orientacyjną podstawę wyceny i mogą ulec zmianom w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment paliw nie może być – w przypadku mniejszego zapotrzebowania Zamawiającego – podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen paliw obowiązujących w dniu zakupu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszone o zadeklarowane w ofercie upusty cenowe niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykaz posiadanych pojazdów i urządzeń, dla których będą realizowane dostawy będące przedmiotem umowy oraz wykaz osób upoważnionych do realizowania dostaw będących przedmiotem umowy (stanowiące załączniki nr 1 i 2 do umowy) zostaną przekazane wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy po zawarciu umowy.
-
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2026 roku
do wyczerpania maksymalnego limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2026 roku.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
-
-
posiadają koncesję, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
w przypadku stacji paliw, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pózn. zm.); -
dysponują stacją paliw, która spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw, w tym przepisy Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca
2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące
do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2023 poz. 1707 ze zm.) oraz znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną; -
posiadają wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
-
-
Sposób obliczania ceny oferty:
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Kryterium wyboru oferty:
Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
cena (upust) – 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najwyższy upust
-
Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego);
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: ewa.kicka@gostynin.pl
-
Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
-
Pani Ewa Kicka – Wydział Spraw Komunalnych tel. (024 236-07-46).
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kicka Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2025-12-04 14:26:38
- Informacja zaktualizowana przez: Kicka Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-12-04 14:46:22
- Liczba odsłon: 10
- Historia dokumentu: