Gostynin, dnia 02.12.2025 r.

K.2632.25.2025


 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR K.2632.25.2025


 

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:


 

Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina

w 2026 roku


 

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej) dla pojazdów i urządzeń silnikowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, w zależności od jego potrzeb, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań paliwa
do zbiorników samochodowych, ewentualnie kanistrów, w stacji paliw, którą dysponuje Wykonawca usytuowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną. Paliwo do urządzeń należących do Zamawiającego będzie pobierane również do kanistrów w oparciu o upoważnienie wystawiane przez Zamawiającego.

Rozliczenia finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa, będą następowały na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w miesięcznych okresach, zgodnie
z miesiącem kalendarzowym, każdorazowo po ukończeniu okresu rozliczeniowego, potwierdzonej dokumentem Wydania Zewnętrznego (WZ) zawierającym wszystkie informacje dotyczące realizacji dostaw w danym okresie rozliczeniowym.

Zamawiający dopuszcza dostawę paliwa na podstawie udostępnionych przez Wykonawcę kart paliwowych dla niektórych pojazdów, w szczególności tych, które są wykorzystywane
w akcjach ratowniczych, dotyczy to poboru paliwa do samochodów pozostających
na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostyninie.

Poszczególne paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Szacunkowa ilość paliw płynnych wynosi łącznie 10 254 litry, w tym:

  1. oleju napędowego (ON), spełniającego wymagania normy PN-EN 590:2022-08
    oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
    26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) w szacunkowej ilości 6 720 litrów,

  2. benzyny bezołowiowej (Pb 95) spełniającej normy PN-EN 228+A1:2017-06
    oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
    26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) w szacunkowej ilości 3 534 litry.

Ilości zamawianych przez Zamawiającego paliw mogą różnić się od wskazanych
w ww. zestawieniu, stanowiącym jedynie orientacyjną podstawę wyceny i mogą ulec zmianom w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment paliw nie może być – w przypadku mniejszego zapotrzebowania Zamawiającego – podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.

Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen paliw obowiązujących w dniu zakupu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszone o zadeklarowane w ofercie upusty cenowe niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.

Wykaz posiadanych pojazdów i urządzeń, dla których będą realizowane dostawy będące przedmiotem umowy oraz wykaz osób upoważnionych do realizowania dostaw będących przedmiotem umowy (stanowiące załączniki nr 1 i 2 do umowy) zostaną przekazane wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy po zawarciu umowy.


 

  1. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2026 roku
do wyczerpania maksymalnego limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 202
6 roku.


 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

    1. posiadają koncesję, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
      w przypadku stacji paliw, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pózn. zm.);

    2. dysponują stacją paliw, która spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw, w tym przepisy Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca
      2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące
      do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie
      (Dz. U. 2023 poz. 1707 ze zm.) oraz znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną;

    3. posiadają wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.


 

  1. Sposób obliczania ceny oferty:

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.


 

  1. Kryterium wyboru oferty:


 

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

cena (upust) – 100%

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najwyższy upust


 

  1. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego);

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.


 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: ewa.kicka@gostynin.pl


 

  1. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:

  • Pani Ewa Kicka – Wydział Spraw Komunalnych tel. (024 236-07-46).


 


 


 


 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

Załącznik nr 2 Wzór umowy

Załącznik nr 3 –  Klauzula informacyjna RODO 

Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kicka Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-12-04 14:26:38
  • Informacja zaktualizowana przez: Kicka Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-12-04 14:46:22
  • Liczba odsłon: 10
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 14249582]

przewiń do góry