Gostynin, dnia 7.11.2025 r.

SO.5556.2.2025


OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:

Szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

1.  Przedmiot zapytania ofertowego: 

Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych w częściach tj.:    
1)    Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia kadry Urzędu Miasta oraz kadry podmiotów i instytucji podległych obsługujących podmioty OL i OC z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej;
2)    Część 2 – Przeprowadzenie szkolenia  z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla dzieci
i młodzieży szkolnej;
3)    Część 3 – Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy dla personelu podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej,
w ramach zadania „Szkolenia oraz kampania informacyjna z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej” realizowanego przy udziale pomocy finansowej w formie dotacji celowej w ramach „Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025” zgodnie z umową nr WBZK-V.3146.2.241.2025.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert cenowych na przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia
z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Zamówienie realizowane będzie na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej. ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907 ze zm.)
Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
80550000-4 – Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa; 80500000-9 – Usługi szkoleniowe 
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część przedmiotu zamówienia.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. Nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla wszystkich części przedmiotu zamówienia – do dnia 22 grudnia 2025 r.
3.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)    posiadają potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie stanowiące załącznik Nr 4 do oferty;
2)    nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 514).
3)    spełniają następujące wymagania:  
a)    Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia kadry Urzędu Miasta oraz kadry podmiotów i instytucji podległych obsługujących podmioty OL i OC z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej;
–    wykonawca musi spełniać wymagania dla podmiotów prowadzących szkolenia, o których mowa w art. 50 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907 ze zm.) oraz w § 11 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. – w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz.U. z 2025 r., poz.162);
–    na potwierdzenie spełniania ww. wymagań Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty dokumentu: Informacja o wyniku przeprowadzonej weryfikacji – wystawionego przez Akademię Pożarniczą.
b)    Część 2 – Przeprowadzenie szkolenia  z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla dzieci i młodzieży szkolnej;
–    Wymagania jak wyżej dla części 1.
c)    Część 3 – Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy dla personelu podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej.
–    wykonawca musi spełniać wymagania dla podmiotów prowadzących szkolenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 sierpnia 2025 r. – w sprawie szkolenia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2025 r. poz 1124);
–    na potwierdzenie spełniania ww. wymagań Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego.
4.    Doświadczenie
Przed wyborem oferty Zamawiający może zażądać od Wykonawców programu szkoleń oraz poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o podobnych charakterze/zakresie – w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty.
5.    Sposób obliczania ceny oferty:
1)    Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 
2)    Wskazana w ofercie cena musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę. 
3)    Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4)    Zaproponowana cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
6.    Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
7.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 17 listopada 2025 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: hubert.wojciechowski@gostynin.pl
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, należy sporządzić i jako dokument/dokumenty elektroniczne podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie skanu podpisanej oferty i załączników – przez osobę  uprawnioną  do  składania  oświadczeń  woli  w  imieniu  wykonawcy.
8.    Termin związania ofertą: 30 dni.
9.    Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Hubert Wojciechowski – Wydział Spraw Obywatelskich (telefon: 24 236-07-32).
10.    Gmina Miasta Gostynina zwana dalej „Zamawiającym”
REGON: 611015431 NIP: 971-06-64-961
adres do korespondencji:
Urząd Miasta Gostynina 
ul. Rynek 26,  09-500 Gostynin
Tel. Zamawiającego:           24 236-07-32, 24 236-07-10   
Adres strony internetowej:  http://www.umgostynin.bip.org.pl
11.    Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieuzyskania dofinansowania lub wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
12.    Informacje o formalnościach 
1)    Po otwarciu ofert, Zamawiający opublikuje na stronie prowadzonego postępowania zestawienie złożonych w postępowaniu ofert. 
2)    Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 
3)    Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym
Załącznik nr 5 – Wzór umowy 
Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-11-07 13:21:03
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-07 13:30:09
  • Liczba odsłon: 13
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 14004845]

przewiń do góry