Gostynin, 13 października 2025 r.

K.7021.2.118.2025

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR K.7021.2.118.2025

  
     W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych
na zadanie pn.: „Dostawa i montaż 9 lamp solarnych” 

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie, montażu i uruchomieniu
9 szt. lamp solarnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Gostynina.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 4 do niniejszego przedmiotu zamówienia.

2.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.

3.    Doświadczenie:
Zamawiający informuje, iż Wykonawca powinien posiadać doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy, poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie realizacji zamówień o podobnym charakterze.

4.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy prawa wymagają powyższych.

        5.    Sposób obliczania ceny oferty:

  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonywania przedmiotu zamówienia.
  2. Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
  3. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

6.    Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik
nr 3 – do dnia 21 października 2025 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: anna.ulanowska@gostynin.pl

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy stosownych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, przygotowania zawodowego lub doświadczenia.

7.    Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Pani Anna Ulanowska – Wydział Spraw Komunalnych (telefon: 24 236-07-42).

8.    Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

 

 


Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dzięgielewska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-10-13 13:10:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Dzięgielewska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-13 13:21:39
  • Liczba odsłon: 14
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 13893864]

przewiń do góry