Gostynin, 13 października 2025 r.
K.7021.2.118.2025
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR K.7021.2.118.2025
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych
na zadanie pn.: „Dostawa i montaż 9 lamp solarnych”
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie, montażu i uruchomieniu
9 szt. lamp solarnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Gostynina.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 4 do niniejszego przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
3. Doświadczenie:
Zamawiający informuje, iż Wykonawca powinien posiadać doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy, poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie realizacji zamówień o podobnym charakterze.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy prawa wymagają powyższych.
5. Sposób obliczania ceny oferty:
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik
nr 3 – do dnia 21 października 2025 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: anna.ulanowska@gostynin.pl
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy stosownych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, przygotowania zawodowego lub doświadczenia.
7. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Pani Anna Ulanowska – Wydział Spraw Komunalnych (telefon: 24 236-07-42).
8. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dzięgielewska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2025-10-13 13:10:20
- Informacja zaktualizowana przez: Dzięgielewska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-13 13:21:39
- Liczba odsłon: 14
- Historia dokumentu: