Ministerstwo Edukacji Narodowej   

 

Gostynin, dnia 7.11.2025 r.

PZ.042.6.2025

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR PZ. 042.6.2025

          W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:

 

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz cyfrowych materiałów w ramach Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025–2029 – „Cyfrowy Uczeń”

 

1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz cyfrowych materiałów dydaktycznych w ramach Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025–2029 – „Cyfrowy Uczeń”.

Zamówienie obejmuje:

  1. Laptopy – 17 szt. zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
  2. Laptopy – 5 szt. zgodnie z opisem,
  3. Tablety – 2 szt. zgodnie z opisem,
  4. Program multimedialny „Percepcja słuchowa 1 i 2 – Pakiet ekspert mTalent” – 1 kpl.,
  5. Graficzne materiały ćwiczeniowe – 2 zestawy.

 

Dostarczony sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, objęte gwarancją producenta oraz w pełni kompatybilne z wymaganym oprogramowaniem dydaktycznym. Celem zamówienia jest doposażenie placówek oświatowych Gminy Miasta Gostynina w nowoczesne narzędzia cyfrowe wspierające proces nauczania i rozwój kompetencji cyfrowych uczniów.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 2

 

Miejscem docelowym dostawy jest Przedszkole nr 2 z oddziałami integracyjnymi w Gostyninie przy ul. Wojska Polskiego 54, oraz przedszkole nr 4 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej 7.

 

Zamawiający ma prawo do reklamacji, zwrotów, wymiany produktu, który posiada wadę.

Koszt wymiany reklamowanych egzemplarzy książek ponosi Wykonawca.

 

2. Warunki udziału w postępowaniu

  1. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która umożliwia należyte wykonanie zamówienia.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 129).

 

3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 8 grudnia 2025 r.

 

4. Sposób przygotowania oferty i obliczania ceny oferty:

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wskazana w ofercie cena ryczałtowa musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne i opłaty. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

 

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 14 października 2025 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: katarzyna.tyrajska@gostynin.pl.

 

6. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Katarzyna Tyrajska – Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych (telefon: 24 236-07-23).

 

7. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieuzyskania dofinansowania lub w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – wzór umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-11-07 13:35:11
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-07 13:47:11
  • Liczba odsłon: 17
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 14004844]

przewiń do góry