Struktura organizacyjna

Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie sp. z o.o. jest jednostką nie posiadającą filii oddziałów lub wydzielonych odrębnie mniejszych jednostek.

Stosownie do postanowień przepisów prawa handlowego organami spółki są :

 

            1. Zgromadzenie Wspólników

            2. Rada Nadzorcza

            3. Zarząd

 

Celem sprawnego działania zostały wyodrębnione cztery działy funkcjonalne to jest Zarząd, Administracja, Dział Finansowy, Dział Inwestycji.

Przedmiotem działalności Zarządu jest kierowanie jednostką i sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem całej spółki, a także reprezentowanie spółki na zewnątrz wobec kontrahentów i innych podmiotów.

 

Administracja zajmuje się obsługą najemców lokali mieszkalnych i lokali o innym przeznaczeniu. Do jej zadań należy zawieranie i rozwiązywanie umów, bieżąca obsługa lokatorów zamieszkujących zasoby jednostki i zasoby powierzone do administrowania na podstawie umów cywilno-prawnych oraz wspólnot mieszkaniowych.


Dział finansowy zajmuje się obsługą finansową i rachunkową spółki. Do zadań tego działu należy:

  • prowadzenie ewidencji rozliczeń z najemcami ,

  • pobieranie i ściąganie należności w stosunku do lokali stanowiących własność spółki w zakresie określonym przez umowę z Gminą Miasta Gostynina w odniesieniu do należności czynszowych związanych z lokalami komunalnymi,

  • prowadzenie ewidencji rozliczeń należności związanych z lokalami wchodzącymi w skład wspólnot mieszkaniowych, a także obsługa gotówkowych płatności pieniężnych i prowadzenie kasy, obsługa płatności bezgotówkowych , prowadzenie ewidencji księgowo-rachunkowej stosownie do wymagań prawa bilansowego i postanowień prawa podatkowego i innych przepisów.

 

Dział Inwestycji zajmuje się koordynowaniem i prowadzeniem prac inwestycyjnych, remontowych związanych z kompletowaniem i weryfikowaniem dokumentacji technicznej (projektowo-kosztorysowej), nadzorem nad prawidłowym przebiegiem procedur administracyjnych związanych z pozwoleniami i zgłoszeniami, przygotowywaniem wszelkiego rodzaju dokumentów (m.in. zapytań ofertowych, dokumentacji przetargowych, umów, protokołów, zgłoszeń, zleceń, pozwoleń, wycen), nadzorem nad prawidłowością realizacji umów o roboty budowlane i prowadzeniem ksiąg obiektów nieruchomości własnych, a także nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.

 

Spółka posiada także wykwalifikowaną kadrę pracowników na stanowiskach robotniczych, dzięki czemu możemy na bieżąco wykonywać wszelkie naprawy i bieżące remonty. Nasi pracownicy posiadają stosowne uprawnienia i umiejętności pozwalające im na fachowe wykonanie powierzonych im zadań.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-12-03 17:25:28
  • Informacja zaktualizowana przez: Wójcik Angelika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-22 08:50:18
  • Liczba odsłon: 3601
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12473393]

przewiń do góry