UWAGA KOREKTA 09.12.2024 r. - poprawiono oczywistą omyłkę pisarską w części 1. Przedmiot zapytania ofertowego - błędny zapis w odniesieniu do opisu (załącznik nr 4 do zapytania).

 

 

Gostynin, dnia 06.12.2024 r.

ZP.271.2.21.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.21.2024

    W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:

Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina w 2025 roku

1.    Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej) dla pojazdów i urządzeń silnikowych pozostających w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, w zależności od jego potrzeb, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań paliwa do zbiorników samochodowych, ewentualnie kanistrów, w stacji paliw, którą dysponuje Wykonawca usytuowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną. Paliwo do urządzeń należących do Zamawiającego będzie pobierane również do kanistrów w oparciu o upoważnienie wystawiane przez Zamawiającego.
Rozliczenia finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa, będą następowały na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w miesięcznych okresach, zgodnie z miesiącem kalendarzowym, każdorazowo po ukończeniu okresu rozliczeniowego, potwierdzonej dokumentem Wydania Zewnętrznego (WZ) zawierającym wszystkie informacje dotyczące realizacji dostaw w danym okresie rozliczeniowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizowania dostaw paliwa przy użyciu kart paliwowych – mikroprocesorowych.

Zamawiający dopuszcza dostawę paliwa na podstawie udostępnionych przez Wykonawcę kart paliwowych dla niektórych pojazdów, w szczególności tych, które są wykorzystywane w akcjach ratowniczych, dotyczy to poboru paliwa do samochodów pozostających na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostyninie.

Poszczególne paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Szacunkowa ilość paliw płynnych wynosi łącznie 11.694 litrów w tym:
1)    oleju napędowego (ON), spełniającego wymagania normy PN-EN 590:2022-08 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. – w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) w szacunkowej ilości 7.620 litrów,
2)    benzyny bezołowiowej (Pb 95) spełniającej normy PN-EN 228+A1:2017-06 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. – w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, w szacunkowej ilości 4.074 litrów.
Ilości zamawianych przez Zamawiającego paliw mogą różnić się od wskazanych w ww. zestawieniu, stanowiącym jedynie orientacyjną podstawę wyceny i mogą ulec zmianom w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment paliw nie może być – w przypadku mniejszego zapotrzebowania Zamawiającego – podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen paliw obowiązujących w dniu zakupu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszone o zadeklarowane w ofercie upusty cenowe niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykaz posiadanych pojazdów i urządzeń, dla których będą realizowane dostawy będące przedmiotem umowy oraz wykaz osób upoważnionych do realizowania dostaw będących przedmiotem umowy (stanowiące załączniki nr 1 i 2 do umowy) zostaną przekazane wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy po zawarciu umowy.

2.    Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2025 roku do wyczerpania maksymalnego limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2025 roku.

3.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1)    posiadają koncesję, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w przypadku stacji paliw, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266);
2)    dysponują stacją paliw, która spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw, w tym przepisy Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. – w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2023 poz. 1707 ze zm.) oraz znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną;
3)    posiadają wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

4.    Sposób obliczania ceny oferty:
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

5.    Kryterium wyboru oferty:

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
cena (upust) – 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najwyższy upust

6.    Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego);
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

7.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 16 grudnia 2024 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl

8.    Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
–    Pani Ewa Kicka – Wydział ds. Dróg tel. (024 236-07-46).

 

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-12-06 12:26:35
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-12-09 09:56:29
  • Liczba odsłon: 75
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12473242]

przewiń do góry