KIEROWNIK KLUBU DZIECIĘCEGO
ogłasza zasady rekrutacji dzieci z
Gminy Miasta Gostynina w ramach realizacji zadania: „MALUCH +”.
I. Zasady
rekrutacji:
1. Do Klubu mogą być przyjęte
dzieci zamieszkujące na terenie Gminy Miasta Gostynina:
a) w wieku od 1 roku do lat 3, a w przypadku utrudnionego
objęcia dziecka wychowaniem przedszkolnym do ukończenia 4 roku życia,
b) których stan zdrowia (w tym ewentualna niepełnosprawność) lub
stopień rozwoju nie stanowią przeciwwskazań do objęcia opieką w ramach
posiadanej przez Klub infrastruktury i zasobów ludzkich.
2. Zapisy do Klubu prowadzone
są przez cały rok.
3. Wnioski rodziców/prawnych
opiekunów o przyjęcie dziecka do Klubu otrzymują numery według kolejności
wpływu. Osoba kierująca Klubem prowadzi rejestr złożonych "Kart zgłoszenia
dziecka”.
4. Rodzice/prawni opiekunowie
ubiegający się o miejsce dla dziecka w Klubie, zobowiązani są do złożenia u
osoby kierującej Klubem prawidłowo wypełnionej "Karty zgłoszenia dziecka”.
5. Przyjęcia dzieci do Klubu
dokonuje osoba kierująca Klubem.
6. Osoba kierująca Klubem
poinformuje rodziców/prawnych opiekunów o możliwości przyjęcia dziecka do Klubu
w formie pisemnej wraz z podaniem terminu, z którym dziecko może zostać
przyjęte do Klubu – z zastrzeżeniem zapisów pkt II.4.
7. Do Klubu przyjmowane są
dzieci według kolejności wpływu wniosków, z tym że pierwszeństwo mają dzieci (w
kolejności):
a) których oboje rodzice/prawni opiekunowie lub rodzic/prawny
opiekun samotnie je wychowujący pozostają w stosunku pracy lub prowadzą
działalność gospodarczą,
b) których co najmniej jeden z rodziców/prawnych opiekunów
posiada orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności bądź
całkowitej niezdolności do pracy oraz niezdolności do samodzielnej egzystencji,
a drugi pozostaje w stosunku pracy lub prowadzi działalność gospodarczą,
c) niepełnosprawne,
d) z rodzin wielodzietnych (troje i więcej małoletnich dzieci w
rodzinie).
II. Termin i
warunki rekrutacji.
1. Rodzice/prawni opiekunowie
ubiegający się przyjęcie dziecka do Klubu zobowiązani są do złożenia karty
zgłoszenia dziecka do Klubu Dziecięcego – zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1 do
Regulaminu Organizacyjnego .
2. Kartę zgłoszenia dziecka
można złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty do siedziby Klubu
Dziecięcego „Uśmiech Malucha” przy ul. Wojska Polskiego 23, 09-500 Gostynin od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 (decyduje data wpływu).
3. Pierwszy nabór dzieci
prowadzony jest w terminie od dnia 25.09.2018 r.
4. Informacja o wyniku
rekrutacji będzie udzielane telefonicznie.
5. Po zakończeniu pierwszej
rekrutacji - w miarę zwalniania się miejsc - dzieci będą przyjmowane w
kolejności złożonych kart zgłoszenia dziecka.
6.
Warunkiem przyjęcia do Klubu jest podpisanie przez rodziców
dziecka umowy cywilnoprawnej dotyczącej warunków uczęszczania dziecka do Klubu.
8.
Przed podpisaniem umowy cywilnoprawnej, o której mowa w pkt 9
Kierownik Klubu zweryfikuje informacje podane w karcie zgłoszenia dziecka.
9. Stosownych wyjaśnień oraz
odpowiedzi na pytania dotyczące rekrutacji dzieci można uzyskać u Kierownika
Klubu pod nr: tel.885 366 555, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00.
10. Złożenie karty zgłoszenia dziecka do Klubu wiąże
się jednoznacznie ze zgodą na przetwarzanie
danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji. Zgodnie z art.
13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Kierownik Klubu informuje, iż:
a) Administratorem danych osobowych osób aplikujących jest
Kierownik Klubu Dziecięcego „Uśmiech Malucha” z siedzibą przy ul. Wojska
Polskiego 23, 09-500 Gostynin.
b) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
c) Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie do chwili ustania celu
ich przetwarzania wynikającego z przepisów prawa.
d) Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych oraz prawo do przenoszenia
danych.
d) Podanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza przepisy
prawa jest dobrowolne.
e) Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 4 lat
od dnia złożenia karty zgłoszenia dziecka.
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO KLUBU DZIECIĘCEGO „UŚMIECH MALUCHA” - POBIERZ
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-24 14:12:18
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-22 14:16:00
- Liczba odsłon: 1888
- Historia dokumentu: