Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich, telefon 24 236 07 28, 236 07 31, 236 07 32


Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej
do wniosku należy dołączyć:

  • plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa wraz z jego opisem;
  • instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej;
  • regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępniania go uczestnikom imprezy masowej;
  • program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępniania go uczestnikom imprezy masowej;
  • informacje o liczbie miejsc na imprezie masowej;
  • informacja o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  • informacja o organizacji służby porządkowej oraz służby informacyjnej;
  • dane osoby wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa imprezy masowej;
  • opinie: Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej, dysponenta zespołów ratownictwa medycznego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

Gdzie odebrać formularze:
Wydział Spraw Obywatelskich


Opłaty:
Decyzja podlega opłacie skarbowej w wysokości 82,00 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na rachunek Urzędu.  
 
Termin złożenia wniosku:
Nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy (art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych  - Dz.U. z 2023 r., poz. 616).
Termin może zostać skrócony do 14 dni w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach (art. 24 ust. 1a ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych  - Dz.U. z 2023 r., poz. 616).


Termin załatwienia sprawy:
Organ wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej (art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych  - Dz.U. z 2023 r., poz. 616).


Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Gostynina w terminie 14 od dnia doręczenia decyzji .


Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych  (Dz.U. z 2023 r., poz. 616)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r., poz. 2111)  

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Hubert Wojciechowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-10-22 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Wojciechowski Hubert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-04-25 12:21:43
  • Liczba odsłon: 8860
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 13057505]

przewiń do góry