Wydział Spraw Obywatelskich
siedziba: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 1 - oficyna obok Ratusza Miejskiego
tel. 24 236 07 31, 24 236 07 32
Naczelnik Wydziału - mgr inż. Danuta Paluszkiewicz-Pilichowicz
danuta.paluszkiewicz-pilichowicz@gostynin.pl
Zakres pracy Wydziału:
1) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności, w tym:
- prowadzenie Rejestru PESEL,
- prowadzenie Rejestru Danych Kontaktowych,
- prowadzenie Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
2) Prowadzenie Rejestru Mieszkańców.
3) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych, w tym:
- prowadzenie Rejestru Dowodów Osobistych.
4) Realizowanie zadań wynikających z ustawy Kodeks Wyborczy, w tym:
- prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
4) Współdziałanie z Wydziałem Spraw Obywatelskich Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
5) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny.
6) Prowadzenie spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz nadzorowanie jednostek organizacyjnych realizujących te zadania.
7) Realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej gminy.
8) Realizowanie zadań wynikający z ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
9) Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.
10) Realizowanie zadań związanych zadań związanych z konsultacjami społecznymi prowadzonymi na terenie Gminy Miasta Gostynina w ramach Budżetu Obywatelskiego, jako części budżetu miasta Gostynina.
11) Nadzorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie.
12) Realizacja zadań związanych z Programem „Gostynińska Karta Seniora”.
13) Potwierdzanie Profilu Zaufanego ePUAP.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Hubert Wojciechowski
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-16 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wojciechowski Hubert
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-22 08:26:23
- Liczba odsłon: 8463
- Historia dokumentu: