Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 05.02.2018 r.
ZP.271.2.8.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP.271.2.8.2018
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości
szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww.
ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Budowę mini sceny przy Miejskim Centrum Kultury
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie zadaszonego mini amfiteatru wraz z niezbędną infrastrukturą.
Całość robót mieści się w granicach do których Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Roboty budowlane będą realizowane w szczególności na podstawie projektów budowlanych opracowanych przez Biuro Rozwoju i Realizacji Projektów Budowlanych „HOL-BUD” Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie ul. Płocka 44a, oraz na podstawie Decyzji Starosty Gostynińskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę.
Dane techniczne obiektu i zakres robót:
powierzchnia zabudowy – 13,77 m²
kubatura obiektu – 44,83 m³
wysokość zadaszenia – 4,08 m
wysokość okapu – 3,07 m
dach łukowy – 21º
Zakres robót obejmuje między innymi:
1) roboty ziemne wykonywane koparką z transportem urobku;
2) wykonanie fundamentów żelbetowych;
3) dostawę i montaż konstrukcji stalowej lekkiej prostej z profili
zamkniętych RP; konstrukcja ocynkowana i pomalowana proszkowo;
4) dostawę i montaż dachu z mlecznego poliwęglanu;
5) wykonanie zasilania energetycznego obiektu z istniejącej rozdzielni
głównej w budynku MCK kablem w ziemi częściowo w rurach osłonowych;
6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w obrzeżach;
7) dostawę i montaż 7 szt. ławek parkowych.
Roboty należy wykonywać zgodnie z umową, opracowanym projektem
budowlanym, aktualną wiedzą techniczną oraz zgodnie z Decyzją Starosty
Gostynińskiego Nr 301/2017 z dnia 09.10.2017 r. o zatwierdzeniu projektu
budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 oraz
wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Warunki realizacyjne szczegółowe:
Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do:
1) zapoznania się – przed złożeniem oferty – z wymaganiami dotyczącymi
realizacji przedmiotu zamówienia tj.: do szczegółowej analizy
dokumentacji i opisu przedmiotu zamówienia; Zamawiający sugeruje aby
Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i
uzyskał informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty;
2) dostarczenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, o którym mowa w zapytaniu ofertowym,
3) przestrzegania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) właściwego zabezpieczenia prowadzonych robót, wykonania trwałego
oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót na czas budowy z
zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów;
5) wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających
wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo
budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332);
6) zabezpieczenia obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz
sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych
geodetów;
7) przed zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonanych elementów robót należy:
a) pozyskać oświadczenia od eksploatatorów urządzeń podziemnych o
dokonaniu prawidłowej regulacji wszelkich istniejących urządzeń,
b) przygotować kompletną dokumentację podwykonawczą opatrzoną
oświadczeniem kierownika robót z wymaganym elaboratem powykonawczym.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia;
2) dysponują osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami:
a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy
dostarczenia dokumentów poświadczających posiadanie niezbędnych do
realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień budowlanych i przygotowania
zawodowego.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 20 maja 2018 r.
5. Informacje dotyczące rozwiązań równoważnych:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza
zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do
opisanych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same
lub lepsze właściwości w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy na własny koszt i we własnym zakresie wszystkie
materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wszystkie materiały
do zatwierdzenia Zamawiającemu i uzyskać akceptację przed zastosowaniem
materiałów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub
aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami projektu i być
dopuszczony do jego wbudowania (wg. obowiązujących przepisów prawa
budowlanego).
3) Wszelkie zmiany dotyczące zastosowanych materiałów, muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
7. Płatności:
Po odbiorze końcowym inwestycji.
8. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe
składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz
wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów
i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
9. Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji
robót budowlanych dla inwestycji o podobnym charakterze. Przed
podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy
poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie robót.
10. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 –
do dnia 12 lutego 2018 r. do godz. 11:00
– w formie elektronicznej na adres:
zp@gostynin.pl
, faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta
Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Ofertę należy opracować w oparciu o dokumentację techniczną i opis przedmiotu zamówienia.
Do formularza ofertowego należy załączyć:
kosztorys ofertowy; kosztorys ofertowy (opracowany metodą uproszczoną)
musi zawierać pełen zakres robót objętych niniejszym przedmiotem
zamówienia, przy czym Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana,
zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu
kosztorys szczegółowy, zawierający wskaźniki: stawka roboczogodzinowa
[zł/r-g], koszty pośrednie [%], koszty zakupu materiałów i urządzeń wraz
z montażem [%], zysk [%] oraz ceny poszczególnych materiałów
budowlanych, koszty obsługi inwentaryzacji geodezyjnej, koszty odbiorów
specjalistycznych niezbędnych dla realizacji inwestycji; z uwagi na
formę wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys ofertowy nie będzie podlegać
ocenie (weryfikacji), nie będzie stanowił również określenia zakresu
zamówienia do wykonania przez Wykonawcę. W świetle tego Zamawiający nie
ma obowiązku analizy kosztorysów ofertowych przedłożonych przez
Wykonawców do ofert; kosztorys ofertowy będzie niezbędny do rozliczenia
się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania
nieprzewidzianych robót zamiennych, przerwania albo zaniechania
realizacji zamówienia bądź części robót.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia
kosztorysu – o którym mowa powyżej – szczegółowego w wersji
elektronicznej w formacie pdf.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy
dokumentów lub oświadczeń potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę
(osoby realizujące przedmiot zamówienia) niezbędnego do realizacji
przedmiotu zamówienia wykształcenia, uprawnień budowlanych lub
przygotowania zawodowego w tym m.in. aktualnego zaświadczenia o
przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa.
11. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pani
Elżbieta Czech
– Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (tel.
24 236-07-21).
12. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 –
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 –
Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 –
Wzór umowy
+
gwarancja
Załącznik nr 4 –
Dokumentacja projektowa
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
- Data udostępnienia w BIP: 2018-02-05 12:32:44
- Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-05 12:32:44
- Liczba odsłon: 1731
- Historia dokumentu: