Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 12.06.2018 r.
ZP.271.2.36.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP.271.2.36.2018
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Remont miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego miasteczka rowerowego położonego w Gostyninie przy Szkole Podstawowej nr 3.Zamówienie obejmuje prace remontowe drogowe na powierzchni ok. 740 m kw.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Mechaniczne frezowanie nawierzchni na grubości ok. 3 cm;
2) Lokalne naprawy podbudowy;
3) Skropienie nawierzchni asfaltem;
4) Wykonanie nowej nawierzchni mieszanką bitumiczną SMA o grub. 3 cm;
5) Wycięcie starych słupków oznakowania pionowego;
6) Wykonanie oznakowania poziomego farbami drogowymi chemoutwardzalnymi;
7) Zakup 43 szt. znaków i słupków w rozmiarach grupy mini ( MI) o licu z folii odblaskowej oraz montaż na stałe oznakowania pionowego na podstawie przekazanego projektu organizacji ruchu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
Roboty należy wykonywać zgodnie z umową, opracowanym projektem budowlanym, aktualną wiedzą techniczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Warunki realizacyjne szczegółowe:
Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do:
1) zapoznania się – przed złożeniem oferty – z wymaganiami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający sugeruje aby przed złożeniem oferty dokonać wizji w terenie oraz własnej oceny zakresu prac remontowych;
2 ) w łaściwego zabezpieczenia prowadzonych robót, wykonania trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót na czas budowy z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów;
3 ) wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332);
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki :
1) posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia;
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy dostarczenia dokumentów poświadczających posiadanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień budowlanych i przygotowania zawodowego .
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie wakacyjnym tj. od. 23 czerwca do 31 sierpnia 2018 r;
5. Informacje dotyczące rozwiązań równoważnych:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze właściwości w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy na własny koszt i we własnym zakresie wszystkie materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wszystkie materiały do zatwierdzenia Zamawiającemu i uzyskać akceptację przed zastosowaniem materiałów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami projektu i być dopuszczony do jego wbudowania (wg. obowiązujących przepisów prawa budowlanego).
3) Wszelkie zmiany dotyczące zastosowanych materiałów, muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
7. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
8. Doświadczenie
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie robót.
9. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 18 czerwca 2018 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl , faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Ofertę należy opracować w oparciu o dokumentację techniczną i opis przedmiotu zamówienia.
10. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pani Elżbieta Czech – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (tel. 24 236-07-21 ).
11. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik
nr 1 –
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 –
Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 –
Wzór umowy
+
gwarancja
Załącznik nr 4 –
Projekt
oznakowania
Załącznik nr 5 -
Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-12 13:42:44
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-12 14:06:23
- Liczba odsłon: 1323
- Historia dokumentu: