Gostynin, dnia 09.10.2018 r.



ZP. 271.1.23.2018

 


Zawiadomienie  o  unieważnieniu  postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.



 Modernizacja drogi gminnej ul. Kopernika w Gostyninie  



          Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.


 


 


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-10-09 14:42:19
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-10 09:09:13
  • Liczba odsłon: 1768
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12473582]

przewiń do góry