Gostynin, dnia 09.10.2018 r.
ZP. 271.1.23.2018
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
Modernizacja drogi gminnej ul. Kopernika w Gostyninie
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
- Data udostępnienia w BIP: 2018-10-09 14:42:19
- Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-10 09:09:13
- Liczba odsłon: 1768
- Historia dokumentu: