Gostynin, dnia 31.10.2018 r.
ZP. 271.1.24.2018
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Miasta Gostynina, miejskich jednostek organizacyjnych i spółki miejskiej na rok 2019
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia ww. przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Oferta z niższą ceną podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym odrzuceniu podlegają oferty, których treść jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w ofercie nie uwzględnił całkowitego podanego w SIWZ wolumenu - w tabeli stanowiącej załącznik do oferty nie zostały uwzględnione dodatkowe ilości energii niepodzielone na szczyt i poza szczyt dla taryfy C12 a, oraz dzień i noc dla taryfy C 12 b.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-10-31 14:03:44
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-31 14:03:44
- Liczba odsłon: 1613
- Historia dokumentu: