Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 13.11.2018 r.
ZP.271.2.64.2018
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.64.2018
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Sporządzanie analiz, projektów decyzji i opinii urbanistycznych oraz opracowań dla potrzeb składania wniosków o ustalenie lokalizacji drogi na rok 2019
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług, polegających na:
1) sporządzanie analiz urbanistycznych na podstawie pomiarów i wizji lokalnych dokonywanych przez pracowników Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. - w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 poz.1588 );
2) sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
3) sporządzanie opinii urbanistycznych;
4) sporządzanie dla potrzeb składania wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi analiz powiązania drogi z innymi drogami publicznymi i określanie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. - o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017r. poz.1496).
Niezbędne materiały przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników Zamawiającego wraz z wnioskami inwestorów raz w tygodniu w siedzibie Urzędu Miasta pok.303 lub drogą pocztową.
W ciągu tygodnia Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego sporządzane analizy urbanistyczne, projekty decyzji i pozostałe opracowania.
2. Opis wymagań.
Warunki które powinni spełniać oferenci:
1) wykształcenie i przygotowanie zawodowe związane bezpośrednio z teorią i praktyką planowania przestrzennego,
2) wpis na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów
Oferta powinna zawierać :
1) proponowane wynagrodzenie netto i brutto za sporządzanie 1 analizy urbanistycznej wraz z projektem decyzji bez zróżnicowania np. w zależności od rodzaju inwestycji, czy wielkości analizowanego terenu,
2) proponowane wynagrodzenie netto i brutto za sporządzenie 1 opinii urbanistycznej bez zróżnicowania np. w zależności od wielkości terenu czy rodzaju inwestycji,
3)
proponowane wynagrodzenie netto i
brutto za sporządzenie opracowań dla potrzeb składania wniosków o ustalenie
lokalizacji drogi za każdy odcinek drogi o długości 50mb,
CZĘŚĆ INFORMACYJNA
Materiały planistyczne, tj. plany miejscowe zagospodarowania przestrzennego będą udostępnione w Urzędzie Miasta.
W przypadku uchylenia decyzji przez SKO z powodu niepełnej lub nieprawidłowej analizy urbanistycznej Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia powtórnej analizy i projektu decyzji bez wynagrodzenia.
Projekty decyzji zmieniających decyzję ostateczną nie wymagające powtórnej analizy należy uwzględnić w wynagrodzeniu określonym w ofercie.
Zamawiający informuje, że rocznie wydaje ok. 100 decyzji o warunkach zabudowy, w tym ok. 30 decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego oraz około 5 opinii urbanistycznych.
Podane ilości są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wydania decyzji w czasie trwania umowy i nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydania decyzji w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Od dnia 1 stycznia 2019 r ., do wyczerpania maksymalnego limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację usług, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2019 roku.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają wykształcenie i przygotowanie zawodowe związane bezpośrednio z teorią i praktyką planowania przestrzennego, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. z 2017 r. poz.1073;
2) posiadają niezbędne uprawnienia warunki określone w art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017, poz. 1073 t.j. ze zm.)
3) wykażą (zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego) , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonali lub wykonują usługi sporządzania analiz i opinii urbanistycznych na rzecz jednostki samorządu terytorialnego – za łączną kwotę w wysokości co najmniej 10.000,00 zł brutto ; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
5. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 23 listopada 2018 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl , faksem na nr: 24 236 07 37, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2) wykaz usług – załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania poświadczeń potwierdzających należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie dołączonym do oferty stanowiącym załącznik nr 5.
7. W yjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Aneta Ostrowska – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej ( telefon: 24 236-07-22) .
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 –
Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 –
Wzór umowy
Załącznik nr 4 –
Klauzula informacyjna z art.
13 RODO
Załącznik nr 5 –
Wykaz usług
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-13 14:45:24
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-15 08:38:23
- Liczba odsłon: 1582
- Historia dokumentu: